關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月1日 星期三

神奇洗碗布

迷糊娃娃


 


蕭C奶好似好耐無介紹啲新的家居用品比大家添


終於都有了.....


只係蕭C奶呢排太多節目


未能抽空post比大家


當然每次蕭C奶一定要預先自己用過先


咁先可以介紹比大家


 


今次要介紹的好適合女士們啊...


做老公的見到有咁好介紹


記得唔好話比老婆仔聽住


買咗返嚟先


然後送比老婆仔.....咁老婆仔一定好冧好甜啊


一定會覺得做老公的你...好細心啊...


做仔女的買嚟送比媽媽


媽媽收到,  一定又係好冧好開心


 


究竟係咩呢....


'鄧鄧鄧鄧'......就係


不用洗潔精的洗碗布


我哋做女士的唔多唔少都要用洗潔精


嚟洗碗, 抺吓廚房的爐呀, 磚呀, 牆呀等等


其實好傷皮膚, 對手好容易會 '鞋' 哂, 唔滑


而家用咗呢款洗碗布


咁就相對哋會用少咗洗潔精


唔係想慳洗潔精


係想好好咁保護我哋隻手啫...


知冇!


 


有人或者會話戴手套咪得囉


都係一個方法


不過我蕭C奶一向做所有家務


都不喜歡戴手套


呢一點因人而異


唔好駁我, ok.


 


 


蕭C奶買咗番嚟


第一時間洗碗...


哈哈哈...好正呀.


真係唔駛洗潔精


好乾淨, 好神奇啊..


跟住第二日比媽咪玩吓


媽咪洗完都話好鬼神奇啊...


唔駛用洗潔精都可以除去油漬及污垢


咁啲洗潔精去咗邊呢...


咁因為蕭C奶唔識日文嫁


唔鬼理lu...總之唔駛用洗潔精就得啦...


 


就係呢款了


大家認住個封面呀


千色店而家買緊$45一包, 有5條



背面係咁的, 有好詳細解釋


除咗用嚟洗碗, 仲可以抺吓廚房的爐呀, 磚呀, 牆呀


佢仲可以抺窗添呀


抺窗蕭C奶未試,但係同事就試咗,佢話超乾淨



記得認住 '激落' 先好買,


因為有同事買咗無'激落'的字, 係唔得嫁.


仲有要認住 包裝的 眼仔樣呀, ok



 


不過蕭C奶試過整完蛋糕之後


洗啲用具, 但係用呢條洗碗布係唔得嫁


我諗洗走啲煮食油係ok, 但係牛油就唔得了


洗唔到嫁, 仲有啲油淋淋的感覺


所以蕭C奶試用後


認為用係洗碗時係最有效的


 


雖然蕭C奶唔識日文


但係估應該係條布的質料用咗啲唔知咩纖維做


又加上有啲唔知咩化學作用呀..撈埋一齊


令到佢咁神奇


唔駛用洗潔精都可以除去油漬及污垢


 


總之一句講哂


值得買嚟用呀


希望大家滿意今次的介紹啦!


4 則留言:

  1. 聽日即刻去買先....
    [版主回覆07/01/2009 23:03:00]好呀, 試吓用, 我覺得好神奇囉..

    回覆刪除
  2. 我都用過呢塊佈,唔知心理作用定.....洗碗依然係會用洗潔精啊.
    [版主回覆07/01/2009 23:03:00]你同我老公一樣呀....哈哈..

    回覆刪除
  3. 咁個包裝有無講明係用嚟洗食具0架? 因為食具會用嚟載食物,小心d好呀!
    [版主回覆07/02/2009 21:48:00]都話明係洗碗布呀....暑媽.....
    我哋呀, coey呀, 玲姐呀, 翠姐等等都同緊了, 而且有啲朋友仲一早就用緊添...
    呢條係用嚟洗碗碟, 磚, 及抺窗. 今日玲姐仲講, 佢琴日抺窗, 超正呀, 翠姐又係咁講, 我未試, 嚟緊想搵日試吓抺.

    回覆刪除
  4. 認住 "LEC" 會比較容易分辨~~ 以我所知就唔係化學劑黎嘅,好似係話佢個纖維超細所以可以將D污穢粒子容易D清除,不過就一定要加水,如果唔係就會整花D家具
    [版主回覆07/02/2009 21:49:00]jordy, 你好勁呀, 其實你都幾似師奶仔喎 ...都識好多呢啲嘢

    回覆刪除