關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月14日 星期二

無皮雞翼炒一丁

 



 


2009年7月13日(星期一)


 


今日蕭C奶返工做嘢好有衝勁


完成咗幾樣工作


當然最重要的工作


係未做的...


因為太多鎖碎的工作了...


我會努力的....


叫咗媽咪呢幾日唔好過嚟住


因為想佢都陪吓侄仔及阿哥囉...


所今晚要自己煮了.


 


橫掂蕭少爺唔駛帶飯


而且都係嗰句啦, 天氣熱呀...


嗯...諗起好耐無食過炒出前一丁


好...一於就炒一丁比少爺嘆吓先




 



蕭C奶當然照舊將啲雞翼去皮啦....


如果唔咁就, 少爺就會食咗啲雞皮落肚嫁了....



除咗有雞翼, 仲有彈彈吓魚蛋及牛丸...當然唔少得菜啦...



 


食飽飽後, 買咗本旅遊雜誌


少爺係到做freelance


我就係到好嘆咁睇雜誌囉....


咁又過咗一晚簡單的一天



1 則留言:

  1. 皮都比你脫左,味度差好多,但愛心搭夠,都係甜的。
    [版主回覆07/16/2009 12:04:00]當然唔係啦,。。。你食唔慣啫,其實無皮都一樣好味及入味嫁。我都係自從跟咗飛燕之後,我就呢幾年都無食雞皮LU。。。都係健康啲好。。。係咪。

    回覆刪除