關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月6日 星期一

甜椒蕃茄湯(內附食譜)

 


甜椒蕃茄湯


 



呢款湯好好飲嫁, 佢唔係好水咁的,


係有啲嘢食咁囉...酸酸哋係熱天嚟飲用,


都幾開胃, 不過因為佢都杰杰地,


所以飲完都飽飽哋嫁....


我係做的過程當中, 覺得佢可以用嚟做意粉醬都得喎...


等我下次試吓整完配意粉食先....


遲啲話比大家知, 正唔正?


 


材料 : 蒜蓉+乾蔥碎適量,  1個細洋蔥切粒
                      3個大甜椒切粒,   1個蕃茄切粒,  1罐雞湯(大約420ml)
             1/2 Cup 忌廉  (可用全脂牛奶取代)



做法:


首先用牛油爆香蒜頭+乾蔥+洋蔥粒
                         



炒勻



然後再加紅椒粒 (我留了小部份作裝飾) 還有加蕃茄



 



5分鐘後可以加1罐雞湯 然後中火煮30分鐘



 



 



30分鐘後關火..把湯待涼
                     把所有湯+料用blender打成蓉做成 puree



然後慢慢加入忌廉/鮮奶
     (湯要冷卻後才加奶類否則會起粒粒)
              (如果想個湯多D料..可以在這個時候加多少少紅椒粒)



最後再用中火煲大約30分鐘  煲到杰身
然後加適量鹽/黑胡椒調味
            (我加了生粉水 因為想佢再thick D)
                  


完成.....


 


*** 其實做到未打蓉前, 我試吓裝咗少少嚟飲,


都好好飲呀....好似羅宋湯咁嫁....所以呢個湯有好多變化,


咁就要動動你哋的腦筋了.


蕭C奶諗到幾個用法....等有時間慢慢試先...


1 則留言:

  1. 我鍾意紅汁多過白汁,呢款湯應該合我心水。
    [版主回覆07/07/2009 22:44:00]咁就搵日試 吓囉...

    回覆刪除