關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月19日 星期日

藍莓muffin@不好吃食譜 III

 



蕭C奶好勁呀


屎都唔憤氣喎...心有不甘


明明幾年前都整過都好好食嫁


何解而家做唔到呢...


把幾火....蕭C奶巢哂成間屋


誓屎都要搵番幾年前的藍莓muffin食譜


哈哈...皇天不負有心人, 終於比蕭C奶搵到


蕭C奶即刻急不及待又再整


整呀整, 焗呀焗....


焗的時候, 仲好興奮又緊張啦..


因為見個樣好似好得咁喎....


點知....天呀....又係唔好食的...


(雖然蕭C奶無食過, 不過少爺試咗一個, 都話唔係幾好食...


好似頭先嗰個好啲喎....)


唉...又失敗....真係攪到蕭C奶好down囉...



睇吓...個屎樣幾唔靚....都唔鬆起的....


其實無咩心機影相囉...又係似蛋糕多過鬆餅


唔食都知唔掂啦....



唉....好唔憤氣呀.....整唔到....我唔會放棄的, 我會再接再厲.....



 


點解之前有印象呢個食譜係好好食嫁


可能而家要求高咗, 口味唔同咗, 定係咩原因呢...


點都好..總之而家唔好食啦...唔好理以前係點了...



 








材料:

(A) 低筋麵粉 130g, 泡打粉 1茶匙, 梳打粉 1/4茶匙, 1/4茶匙


(B) 無鹽奶油 (溶) 50g, 50g, 蛋一隻, 牛奶 100-120 ml


(C) 藍莓 適量


 








步驟:

       (1) 將(A) 混合篩勻


    (2) 加入(B)將牛油, 糖, 蛋及奶用叉拌勻.


    (3) 把(C) 拌入麵糊內快速拌勻, 及即時焗


    (4) 用湯匙將材料放入鬆餅紙模



    (5) 放入已預熱之200度焗爐, 23-25分鐘即可.


     


 


沒有留言:

張貼留言