關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月29日 星期三

熱切期待的 海鮮BBQ + Birthday Party (下集)


繼續


熱切期待的 海鮮BBQ + Birthday Party (下集)


 


上集請click:


http://hk.myblog.yahoo.com/jobechan0911/article?mid=7079



 


食到咁吓....開始好飽了...


係時候要準備一吓生日蛋糕lu...


先先同冰冰落去先,


因為要整個生日牌啊..哈


整好了...睇吓....都唔錯呀...


 


熱情果慕絲蛋糕



蕭C奶當然要同呢個熱情果慕絲蛋糕影啦...



嚟張大合照先....



佢兩個似唔似兄弟呀, 個頭髮差唔多, 又係帶黑膠框眼鏡,


身高體形又係差唔多,


又係係下巴到留咗'蘇'.... 咪叫佢倆個嚟張合照囉..


其實左邊的係luk ling的細佬啊...



原來luk ling細佬係今日正日生日


兩位七月之星嚟張合照先...



gavin..呀...唔係...係陳sir之啱...


祝您: 生日快樂, 係新工到順順利利啦.



呢張情侶合照先啦....



陳sir將個蛋糕切咗好似啫喱糖咁呀


每人一小件, 幾好...又唔怕食唔落呢...


希望大家鐘意呢款蛋榚啦....



 


嘩....咁快又玩成成十一點了...


要走了..因為聽日仲要返工呀...


好攰呀.....好想瞓呀...


但係今日真係好開心囉...


因為可以同大家聚埋一齊


傾吓講吓, 你串吓我, 我又串吓你..


朋友就係咁....講講笑笑食食...咁又過咗一個開心的party了


下次希望可以去cherry同alan的新居玩啦...



6 則留言:

  1. 蕭C奶勁呀!準備醃野之餘仲整埋蛋糕!讚! 陳Sir...祝你事事順利,做好呢份工啦!哈!
    [版主回覆07/29/2009 22:13:00]唔勁呀, 只係要用多少少時間啫....啲嘢食只係放啲調味料醃, 都無做過嘢...個面包又easy job....係個蛋糕要多啲工具之麻...
    你咪一樣做到, 因為冰冰又係一位用心做事的人啊....
     

    回覆刪除
  2. 哈...佢兩個真係幾似喎
    [版主回覆07/29/2009 22:10:00]係呀....好鬼似呀, 高度都差唔多, 身形又係差唔多...哈哈..

    回覆刪除
  3. 係喎,係時候plan下去cherry兩公婆個新居啦喎,你知啦,要約齊人真係要成個月架......
    [版主回覆07/30/2009 09:52:00]果日我問咗了, 如果要就星期六或日,佢要個半月先有得放星期六或日呀。
    我聽到又好似佢咁耐先可以放到,又唔想佐住佢喎, 佢可能都想同HONEY或者家人聚吓啊。
    所以都諗住睇吓,一係就我哋平日放工去坐一陣,然後係佢附近到食DINNER, 睇吓佢幾時放早囉。 又或者, 都可以買清楚CHERRY的,可唔可以假日, 睇吓我哋都係坐一陣, 飲下午茶,之後就散BAND囉。都得。好無。

    回覆刪除
  4. 感受到你們的快樂
    [版主回覆07/30/2009 12:56:00]係呀, 真係好開心呀。。。最鐘意同朋友仔聚首一堂。

    回覆刪除
  5. 星期六日都無所謂架﹗不過就要等我放假先﹗5/9 or 6/9 啊﹗睇吓其他人得唔得啦﹗
    [版主回覆08/02/2009 10:45:00]你咁難得可以放到星期六日, 我怕阻住你同alan或者家人啫.
    如果你ok, 咁我問吓佢哋啦....

    回覆刪除
  6. 對不起, 打擾您~
     
     
    日本浴鹽 風呂入浴劑 專門店
     
    www.japanspa.com.hk
     
    真正日本溫泉浴 - 100% 純天然浴鹽
    家中浸浴, 享受水療の樂~~~
    護膚, 保健, 治療, 減壓
     
    www.japanspa.com.hk

    回覆刪除