關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月29日 星期三

錯有錯着之自家製銀針粉棵條

Photobucket


2009年7月29日(星期三)


 


今日蕭C奶放假一天


目的是預備明天lunch的小食聚會


答應了好友們


自製面包及銀針粉給她們品嚐啊...


另外, 經理及dada都會做食物帶來


而且蕭C奶最近太攰了


所以要好好休息吓



今早原本無咁早起身的


比ada姐的電話嘈醒呀...比佢激屎....


算啦, 都嘈醒咗了,


因為有好多日都未update個blog呀


所以趁今日有時間


即刻post番幾日的出嚟比大家睇...



琴晚臨瞓前, 攪好焗面包的材料先


因為要18個鐘的發酵時間


我預好今天晚上焗啊....


到咗下午三點, 開始整銀針粉了


起攪笑呀....蕭C奶又唔係第一次整喎..


但係失敗咗喎...


其實都唔算失敗的...


當蕭C奶整緊個銀針粉時,


加水入去啲粉類時, 做唔到個粉團喎,


係變鬼咗好似好滑的cream咁囉...


037.gif image by romi_romi


睇吓呢張相....唔知以為我係到整蛋糕囉...



再睇清楚啲...真係好似cream呀...



跟住蕭C奶即刻打比好友 '經理' 啦, 講比佢聽,


我哋一齊研究咗一陣間, 無理由嫁,


材料, 做法都一樣, 點解會咁嫁????


不過咁, 經理就話橫掂都整咗,


就叫我唔好理,  '筆'少少照樣蒸咗佢,


睇吓得唔得先....


蒸咗了, 都可以變透明喎...又實正嫁喎...



咁我唔理了, 淨番嗰啲, 我全部照樣蒸鬼咗佢,


不過就唔係一條條蒸囉, 係一餅餅囉...哈哈...


然後咪將成餅嘢, 切一條條.囉...



睇吓...咪切成咁囉...變咗好似啲棵條咁...



都好透明嫁, 不過就好鬼煙韌...



準備咗西芹, 腸仔, 牛丸及魚蛋做材料



先先炒咗啲料先...炒炒吓...蕭C奶覺得都好似一碟餸


下次都可以咁樣炒, 就做咗一碟雜錦拼西芹.....


一路炒一路都好香啊...蕭C奶當然有偷食啦....哈



嘩...咁快就炒好了...睇吓都唔差喎...


只係唔係銀針粉咁的樣啫...但味道係一樣的...


又多咗一份新意添...



蕭C奶試食咗, 比起銀針粉煙韌咗啲,


好鬼彈....都ok嫁喎...


真係錯有錯著...


煮餸就係咁...只要轉一轉頭腦


就可以做到另一種味道啦...


就係因為咁...


改咗佢為: 錯有錯着之自家製銀針粉棵條



 


聽日就攪笑了...無端端變咗個新菜色...


希望佢哋唔介意啦...


下次一定會整番個真正的銀針粉比你哋試嫁.


 



真正的


自製銀針粉(食譜)


http://hk.myblog.yahoo.com/jobechan0911/article?mid=6393


4 則留言:

  1. wah !!!好得意好過癮咁呀!!
    [版主回覆07/29/2009 23:36:00]都係嫁....好好玩嫁...嘻嘻

    回覆刪除
  2. 有得食,我哋點會介意呢! 不過,都好期待似樣銀針粉,我哋會等你!
    [版主回覆07/30/2009 12:50:00]好呀,我一定會再整,OK。。等我呀老友。

    回覆刪除
  3. 你真是一個不折不扣的煮家
    [版主回覆07/30/2009 12:50:00]係????

    回覆刪除
  4. 好似好好味, 好吸引呀!!!
     
    [版主回覆07/31/2009 15:29:00]OK啦, 當然真正的銀針粉好食啲啦...嘻嘻
    今次係錯的VERSION, 哈哈....
    你的BB好可愛呀...好靚啊...你仲咁有時間來我BLOG, 多謝您呀, 因為你哋而家應該好忙湊BB嫁嘛. THANKS.

    回覆刪除