關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月22日 星期三

日偏食

 



2009年7月22日(星期三)


 


今日好興奮啊..


因為咁大個女都未睇過日全食或日偏食


日全食就好難有機會睇嫁了


日偏食有時都會有機會的


但係我都未睇過呢?


 


今日香港早上八時十五分至十點半


係睇日偏食的時間


而且最好的時間為


早上九點十五分至九點半


所以今日早上與幾位同事


走到地下樓層一齊觀賞日偏食


幸得小婉姐帶了一塊工具啊


後來還多得關生給我們菲林呢


 


好開心呀....由一個好圓的太陽


睇住佢一路一路蝕到成個月亮咁


好神奇又好得意呀...


真係難得一見呢....


蕭C奶覺得自己好幸運又幸福


可以有幸睇到


當時蕭C奶係到諗


如果蕭少爺都在我身邊一齊觀賞


咁就完美了....


 


唔知你哋有無睇到呢?


1 則留言:

  1. 我琴日入左房開會無得睇添~
    [版主回覆07/23/2009 10:48:00]走寶呀。。。嘻嘻。。。
    孖B點呀。。。好玩呀。。。而家又大咗。。。

    回覆刪除