關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月10日 星期五

別名


 


突然記起自己由細到大


都有很多個別名


你們喜不喜歡被人改別名呢?


蕭C奶挺喜歡的


蕭C奶覺得被朋友改別名是一件很幸福的事啊!



想想。。。當朋友叫著自己的別名時,


是多麼的親切,愉快呢!


48.gif image by romi_romi


數數自己的別名, 次序由小朋友到現在:


(1)喊包如 ---


此名一聽就知蕭C奶在小時候,


大約兩三歲至七八歲時,


常常都會因為小事或大事都喊,

1401056088.gif image by romi_romi


所以小時個個親戚一見到蕭C奶都會叫‘喊包如’


(‘如’是因為蕭C奶的中文名最尾是‘如’字)


其實小時很不喜歡這個別名啊。。。


不過現在長大了, 回想起,很親切啊。。



(2)紅蘋果 ---


此名是在讀小學時,蕭C奶是肥啫啫,白白淨淨,


好可愛嫁,臉上兩邊臉脥總是白裡透紅,笑容滿面,


在補習社時,補習老師及同學都替蕭C奶改了這個


‘紅蘋果’別名


他們說蕭C奶很像一個紅蘋果,


所以就有了這個別名。



(3)飛魚 ---


後來升上中學,都忘記了是誰替我改了這個別名,


每次其他朋友或者老師均會問我一個問題,


點解佢哋叫你做 ‘飛魚’的, 係咪你游水好叻嫁?


蕭C奶回答:(有啲尷尬又帶點唔好意思)


嗯。。嗯。。唔係呀,我唔識游水嫁。


再問: 通常叫得飛魚的都係游水好叻先會咁叫,


以為你游水好叻添。。。


蕭C奶好無可奈何咁回答: 唔係呀。。其實係因為我個名


最尾有個 ‘如’字,佢哋是但咁改咗個音相似的,


我都唔知點解咁樣改嫁。。不過我都好鐘意呢個別名,


覺得好得意,又容易叫又容易記。

0fbbf481.gif image by romi_romi


就係咁。。其實當蕭C奶之後出嚟做嘢,


都有人問過我點解要叫 ‘飛魚’?


而家呢個花名只會係一啲舊同學見到先會咁叫我了。



(4)左髀 -----


這個別名是蕭C奶最愛的,因為好親切,


好好聽,而且仲好貼切蕭C奶的英文名添,


加入了政府工作,有一位長輩,蕭C奶稱他為UNCLE WU,


當年蕭C奶係一位妹妹仔,而UNCLE WU當時都巳經是一位伯伯了


UNCLE WU待蕭C奶為女兒般,對蕭C奶很好啊。。


當年金鐘有一間叫做 ‘陳記燒鵝’酒樓,


UNCLE WU與另外幾位長輩同事常常到這間酒樓吃午飯


有時候都會叫蕭C奶一起吃午飯


尤記得第一次跟他們吃午飯


叫來了一客燒鵝,UNCLE WU便對我說:


JOBE, 你要左髀定右髀?(人人都知食親燒鵝都話左髀正過右髀)


就係咁, UNCLE WU當時即刻就話:


而,JOBE, JOBE, 左髀, 左髀,


個音好似喎,就係咁。。。以後UNCLE WU就再無叫我JOBE,


而係叫我做 ‘左髀’了。


而右髀呢,佢會用作來形容為我的另一半。


亦都因為UNCLE WU的原因, 由那時開始,


全個OFFICE都叫蕭C奶 ‘左髀’了。


而呢個名都一直叫到而家LU。。。


好鐘意好鐘意呢個別名嫁。。。



(5) 肥姑 ---


呢個名係由侄仔 ‘嘉豪’改的,


蕭C奶係姑姐,而蕭C奶又肥喎,


侄仔大了以後,經常話蕭C奶,


咩你咁肥嫁,就叫你做肥姑啦。


之後有好幾年佢都係咁叫我做 ‘肥姑’


蕭C奶好鐘意侄仔咁叫

,因為又係好親切,


而且係侄仔的專用添。不過而家佢大咗,


就少咗咁叫我了。。其實我成日同佢講,


不如你叫番我做肥姑啦,我鐘意呀!



(6)阿BE --


呢個名係由奶奶叫開的,話說拍拖時,上去蕭家吃飯,


當時的奶奶問我叫咩名喎,我答: JOBE。


當然老人家係叫唔到咁正啦,而且當時係第一次見面,


有時又點會記得叫咩名呢---最後奶奶話叫我阿BE,


問我介唔介意喎。。。咁當然唔介唔介意啦,


(而且唔通話介意呀。。。呵呵。。


之後蕭家上上下下都叫我做阿BE了。。。


又係好親切囉。。。


最近好友晴媽教晴晴叫我做JOBE EE,


但係叫咗幾次。。。晴晴都係我 ’阿BE‘


好得意呀,JOBE EE鐘意你叫我做阿BE呀


真係好可愛,好得意啊。。。


I LOVE’N IT。。。



(7)少奶 ---


呢個別名係好友 ‘叻叻’的專用,


因為籌備結婚時, 找來好友 ‘叻叻’來做司儀及SISTER GROUP,


叻叻實在太好了,她知道蕭C奶要籌備結婚,一定會有很多東西要做及安排,


那時她即說笑:少奶少爺有咩吩咐,即管吩咐奴婢啦。


就係咁,自此以後,叻叻就叫咗我做少奶,而叫咗阿榮做少爺了。


當然蕭少爺及蕭少奶非常榮幸叻叻咁稱呼我哋啦,


而且蕭C奶覺得每次叻叻咁叫我呢,我個心好甜好冧而且仲好幸福添呀!


謝謝您---我的好奴婢 ‘叻叻。



(8)蕭C奶  --


一聽就知呢個為最近期別名呢。。。其實都唔算係花名嚟的,


因為我老公真係姓 ‘蕭’嫁嘛。。哈哈。。


而我又結咗婚。。咁當然係會叫蕭C奶啦。


 



 


呀,原來數吓數吓,係唔同的年代,


我有唔同的別名,


其實應該重有的,不過唔記得LU。。


唔知大家有無諗起自己的別名呢?


蕭C奶好開心好幸福,


好多謝改我別名的朋友們啊。。


因為有你哋的別名,而令蕭C奶回憶咗好多


好開心的時光呢?



7 則留言:

  1. 呵呵! 好可愛的花名呀! 最得意是左髀呢!
    [版主回覆07/12/2009 22:17:00]係呀...到而家仲好鐘意添....

    回覆刪除
  2. 哦! 原來"左髀"個名係有段古ge..!
    [版主回覆07/12/2009 22:18:00]係呀...

    回覆刪除
  3. 我由細個到到而家都叫喊包架~~~ 因為我咩都喊得一大餐~~~~到而家去戲院睇戲字有一套我唔係喊住走既~~~~
    [版主回覆07/12/2009 22:20:00]我都係嫁....無論睇戲睇咩都好, 總之一有啲感情啲, 感性, 感動的我都會喊囉..所以一睇親戲,老公呀, 姪仔呀, 都會攞定紙巾比我囉...哈哈.

    回覆刪除
  4. 原來左髀係咁樣得來......
    [版主回覆07/12/2009 23:34:00]係呀....就咁樣得嚟嫁...

    回覆刪除
  5. 我連睇卡通都會喊架~~~~可能我d淚線過份發達~~~

    回覆刪除
  6. 噢。。。細個我媽媽都好鐘意叫我做"喊包"架
    我都有幾個別名...(就當大家交換"咪咪"啦,呵 )
    中學:王子(因為我17歲前都係短頭髮架...當d同學好快咁叫我全名時,就好似叫我"王子"咁,之後d同學覺得好得意,就變左我個"校名"喇=___=")
    宜家:豬豬(唔知點解好多人鐘意叫我做豬豬 ......)雖然我都唔係好介意 ,仲幾親切添,呵呵
    [版主回覆07/14/2009 21:38:00]豬豬你好呀...你終於都出嚟了咩...玩失蹤

    回覆刪除
  7. E...髀髀你好衰架~ 呵呵呵呵~
    [版主回覆07/16/2009 11:16:00]話時話都有同事叫叫吓都係咗我做 ‘髀髀’及 ‘阿髀’,
    好鬼屎親切嫁啫。。。嘻嘻
     

    回覆刪除