關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月24日 星期五

驚喜飯局@鴻星

迷糊娃娃


 


2009年7月23日(星期四)


 


終於都可以返地方院的office


兩個星期無見呢邊的同事啊....


今日lunch為同事stpehanie 及adam兄慶祝


生日飯局....


嗯...不過呢間餐廳差咗, 唔係幾好食,


仲要成九十幾一個set


下次又唔去lu....


Photobucket


中午食完, 今晚又食


蕭C奶今日破咗戒呀....


不過蕭C奶都有自律


中午只係食咗好少啫


分哂比其他同事...嘻嘻


Photobucket


話說ying, winnie及gigi早幾日係到好頭痛緊啲嘢


咪問咩事囉????


屎人頭阿ying呢, 就話, 你唔去嫁, 唔好問啦...係都唔講,


我話, 你講咗咩事先啦....


咁gigi就話佢地三個約食翅, 欠一個人,


搵嚟搵去都搵唔到人去, 攪到佢三條友仔企咗係到喎.


原來佢哋約食翅....三訣一喎


咁蕭C奶即刻話, 咁呀, 我去啦....


蕭C奶一講咗話去, 佢哋兩條友仔即刻好快好大聲講:


你去?????你係咪真嫁....


蕭C奶答: 係呀.


ying 及gigi 就話: 真嫁....嘩....好驚呀....


兩條友仔互相對望, 又互相一齊講: 好驚呀! (跟住狂笑)


蕭C奶回答: 驚咩啫???


ying 及gigi: 你一向都唔出夜晚飯局嫁嘛......仲唔驚呀, 你話去,


仲衰到佢兩個話: 都唔知會唔會到時放飛機添呀!!


蕭C奶答: 梗係唔會啦, 話明三訣一, 我唔會咁衰女的....


跟住winnie, 咁橋過嚟, 佢兩條友仔呢...即刻話我去,


連winnie都驚咗一吓...話, 你真係去.....嘻嘻


都係的...蕭C奶平日太心歸了....少咗好多時間同啲朋友同事出去


Photobucket


好睇吓我哋的翅餐先...


原來最近鴻星出咗好多套餐



原盅雞燉鳯尾鮑翅



都ok的, 清清哋....塊翅都幾爽口及厚的



百花炸釀松葉蟹拑


 



呢個蟹拑真係好食呀, 炸到剛好, 而且配埋鮮果沙律, 好味啊



肉質都好彈, 真係好想食多件添...



蟹粉小籠包



唔夠熱, 好食就未至於, ok啦.


呢個個餐唔包嫁, 係我哋另外order的



原隻鮑魚花菇翡翠



隻鮑魚仔都幾好食, 當然細咗啲啦,


而花菇就肉身好厚, 好味呀



京醬爆雪花蚌


好辣好辣,但都唔錯, 雪花蚌好味呀, 爽口呀嘛



脆皮黃油雞


隻雞就真係嘛嘛哋lu...個皮都唔脆的, 雖然我唔食啫,


但係個肉質都唔好, 一定係冰鮮雞...


雞精的蕭C奶都係鐘意食新鮮雞多啲



蝦子烤燴伊面


碟面好似無咩咁, 但係食落好好味嫁,


因為好淡口, 而且個面好爽, 唔油, 好食



精美甜品


柑棷撻----佢哋三個有食, 無咩特別評語


而我睇到都覺得唔好食, 可能因為本人一向不太愛吃甜品吧



還有蕭C奶不愛的紫米露---分了給大家....



總括嚟講, 都係個蟹拑係最最最好食囉...


每位百零蚊, 食晚飯, 都ok的


其實都好多嘢食, 都算係抵食


 



嚇親ying, winnie及gigi....


唔好意思呀...呵呵...


盡量多啲抽時間同你哋出去食飯啦


不過唔知記時了.


Photobucket


3 則留言:

  1. D食物好好味咁呀,你真係有口福~
    [版主回覆07/26/2009 10:04:00]係呀.....呢個星期太有口福啊...今日又bbq, 所以下星期要努力keep fit啊...嘻嘻

    回覆刪除
  2. 我都有睇個呢個套餐呀,原先想同媽媽去食,順便做埋生日,點知媽媽話唔想去咁遠,而且妹妹話套餐唔可以間房,所以最終都係番大埔食,尋晚係大埔明星擺咗兩圍,不過啲野就一般啦...希望遲啲可以去試吓吧!
    [版主回覆07/27/2009 12:01:00]原來伯友生日。。。生日快樂, 身體健康。
    其實而家啲酒樓都無咩邊間係好食又價錢OK, 而家通常好食的一定係貴囉。。。你覺唔覺呀。
    有機會約幾位同事或朋友, 去食囉。。。都OK抵的。

    回覆刪除
  3. e...呢個套餐都ok喎!(仲要見到你話"好辣好辣"...我就係咁流口水喇 )
    不過隻雞望落就好似"乾爭爭"咁嚕
    咁多好野食...你點keep fit呀 ( 夠激嗎?激勵啊。),呵呵呵呵~
    [版主回覆07/27/2009 11:59:00]都OK,都好夠食呀,好飽呀,
    隻雞就真係唔係好掂囉。。。。
    放心啦,我有控制能力,因為今次都有好多朋友仔同事, 都話我比之前廋番咗,所以我唔會浪費咗我的KEEP FIT心血啊。
    KEEP FIT 都要食嘢嫁嘛,只係食少平時三分二啫, 咁就巳經可以減到啊。。。我唔會唔食嘢減肥果種嚟嫁。

    回覆刪除