關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月14日 星期二

黑椒香草牛仔骨配Sukiyaki Sauce (內附食譜) +豆角炆鯇魚+節瓜滾咸蛋廋肉湯


2009年7月14日(星期二)


 


蕭C奶今日好開心


因為工作的進度好好


完成咗三樣的工作


聽日又要繼續努力呀...


大家最近有無收到有關crabtree evelyn的問題啊


聽聞話crabtree evelyn會close好多間分店


可能財政或生意唔夠啊..


有朋友仔話如果手頭上仲有禮券的


要盡快用咗佢喎...


嚇得我呀....今日就去咗買咗幾樣嘢


因為之前結婚時, 朋友送了一張500大元的現金禮券


一直都好想買嘢, 不過一路都睇唔啱之嘛...


但係而家傳得咁勁, 都係快快手買咗佢


好過到時呢500元變咗廢紙


蕭C奶好叻叻呀...因為剛好買到500元,


一毫子都不用補啊....嘻嘻....


唔駛錢但又可以shopping


實在係一件好美妙的事啊....



放咗工, 當然返屋企啦..


落咗車諗住去街市到買個洋蒽返去煮


點之撞到媽咪....


點解媽咪係到呢? 原來佢嚟攞啲嘢趕住比阿姨喎


媽咪仲話幫我煲咗飯, 滾咗個湯, 仲煮咗個餸添...


哈哈...蕭C奶又慳番好多工夫了


不過因為今早將啲牛仔骨放定係下層雪櫃到溶


所以都要煮埋佢呢


好彩少爺係帶飯啫...



 


黑椒香草牛仔骨配Sukiyaki Sauce


蕭C奶再戰牛仔骨,因為之前試過整,唔好食,又韌又咸,


掌握唔到煮牛仔骨的方法,


蕭C奶梗係唔憤氣啦,一於試整。。。


終於都煮到了,不過蕭C奶覺得仍有進步的空間


因為都覺得韌咗啲啲,係真係啲啲,點樣可以做到鬆啲呢。。。


各位。。請多多指教呀。



材料:牛仔骨


醃料:  香草,黑胡椒 (適量)


汁料: 日本酒, 日本麻油, 豉油, Sukiyaki Sauce (適量)


 


做法: (1) 牛仔骨解凍,抺乾後,  用刀背拍鬆牛仔骨肉及切件


(2) 用黑胡椒及香草醃20至30鐘


(3) 燒熱煎PAN, 加入油, 放入巳醃的牛仔骨, 每邊咯煎轉色,


記著不要煎得太耐及太熟, 因為會韌


(4) 煎至兩邊轉色後, 加入日本酒,麻油, 豉油


及Sukiyaki Sauce 炒勻, 即可


(5) 上碟後, 可按個人喜好, 再加黑胡椒才吃.


 


如果有埋洋葸仲好呀......如果你哋加埋洋葸, 就係第3個步驟時,


燒熱PAN後先炒洋葸至軟身, 才加入牛仔骨. 其後步驟一樣, OK.


 



媽咪煮意:


節瓜滾咸蛋廋肉湯


最愛媽咪的靚湯,唔之點解媽咪滾的湯真係好鬼屎好飲囉。。


而且仲好夠料添呀。。。



豆角炆鯇魚


其實蕭少爺同蕭C奶唔係好LIKE豆角類,


不過唶,煮到嚟我哋都會食的, 因為都知有益呀嘛


真係結咗婚兩年都未煮過喎。。呵呵


通常都係媽咪煮到我哋先會食囉。。


媽咪炆得條鯇魚好好味呀。。唔知點整嫁呢。


得閒要問吓媽咪先得。


 



 




食完飯, 快手洗好碗,


因為蕭C奶又整香蕉MUFFIN啊...


因為仲有幾組同事未食呢...


好鐘意整香蕉MUFFIN,


實在太容易整又唔需要太多工具


而且焗的時候


全間屋都充滿香蕉味...好香呀....


星期五約咗一堆朋友仔打邊爐


蕭C奶早一晚都要整定嚟送比佢哋先得...


好忙呀, 好忙呀..仲有好多嘢食好想整呀....



 


1 則留言:

  1. Oh, 你的生活真正充滿幸福色香味了!
    [版主回覆07/15/2009 21:08:00]係呀......多謝您呀....嘻嘻...

    回覆刪除