關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月15日 星期三

貪心


 


最近蕭C奶很貪心


因為太多嘢想買了


新相機


新netbook


新蛋糕工具


新廚房玩意


新家居用品


等等等等


 


仲有好多嘢想學


學車


學日文


學烹飪


學番彈鋼琴


 


更加想


去旅行添呀...


 


oh.....太多太多...


但是現實的是


需要很多money及時間呢....


 


想了又想


少爺要加十倍努力賺錢


蕭C奶要二十倍努力儲錢


這樣才能實現以上的欲望啊...


2 則留言:

  1. 我都好想學車學日文呀~但係無時間呀 ...
    學車想左好多年喇, 不過我又覺得, 做乘客有做乘客既好處
    [版主回覆07/18/2009 13:26:00]我係會支持人哋去學車的, 學咗都唔一定要成日渣車啫, 我覺得學咗有用嘛, 係緊急時, 可能係會有用的...學啦學啦....一齊學啦...我都想咗學車好多年, 係咁拖.....最近我老公報咗名了, 我等佢學完,考埋, 我就去報名. 呢個係我其中一個目標呢....
    原來你都想學日文咩....我又係想咗好多年, 尤其係舊年去咗兩次日本之後, 更加想學, 原來係諗住去完九州學, 不過返嚟知媽咪有病, 就要忙攪媽咪的事, 我都會等到媽咪完成所有療程之後, 我就會去學嫁了...嘻嘻....

    回覆刪除
  2. 仲要儲錢生仔呀!
    [版主回覆07/18/2009 13:28:00]係喎... 漏咗呢樣添.....唉...咁仲有如果我真係抽到公屋...咁仲要裝修費, 買少少傢俬費呀....oh...諗到頭都痛呀....

    回覆刪除