關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年5月15日 星期五

竹酢和田保健貼

蕭C奶今日為大家介紹的


唔知你哋又試用過未呢



係年幾前, 我睇開的中醫到


買咗呢盒嘢番嚟



當時盒上寫: 吸濕, 排毒, 廋身及不眠改善


見係日本製而當時又唔貴


咪一心買嚟試吓囉....


可能嗰時個人體質好啦, 用咗都唔覺有咩好


但最近因為蕭C奶病得太勁了


而且識我的多年好友都會知


我係一位勁濕氣重, 又多肝火,


夜晚成日要起身兩至三次去夜尿的人


所睡眠質素勁差的人


最近又因為加上咳, 仲加唔駛瞓


突然諗起呢盒嘢....


即刻叫老公幫我係瞓覺前貼


嘩....可能而家真係身體勁差啦


貼咗呢幾日, 無起身喎, 仲好好瞓添呀...


簡直係我的救星囉...



我同老公及朋友都研究過


其實真係唔知佢係咩原理


點解貼前係白色, 過咗一晚之後


佢話會幫你吸咗身體的濕氣呀, 廢物呀等等出嚟


用法係咁的, 可以貼係腳板, 背, 手肘, 肩膀上, 大腿, 小腿, 腹部等


但佢話最好貼腳板的


撕去黏貼膠布, 將有字的一面貼在膠布, 雪白的一面貼向腳板或所需要


身體的部位, 以黏貼膠布貼緊, 固定位置, 待5-8個小時後,


便可以撕去, 丟掉, 用後如有藥液黏附腳板, 請即時洗腳.


早上撕開,嘩...真係變咗啲深啡色喎....


雖然唔知佢係真定假?


但係朋友仔話如果係心理作用


但係可以真係另到你瞓到, 唔駛起身


都抵啦...


咁我都認為係咁, 因為瞓得唔好


真係好煩人啊...



睇吓....係咪好核突呢...哈哈...



最神奇係...我兩邊肩膀都成日好似千斤重咁


前晚因為肩膀好攰咁, 成日都係咁


咁前晚無貼腳, 貼咗係肩膀到


真係好神奇囉...早上起床, 撕開咗


當然又係有深啡色啦, 不過無腳板咁勁喎


但係就真係無咗千斤重喎


所以我就覺得佢係work的



不過, 我中醫嗰度而家無得買lu...


但比我係萬寧到見到以下呢款


大家睇吓張相, 有無印象見過呢


竹酢和田保健貼



 


呢款只係係萬寧到有得買


我唔見其他有呀, 如有通知我啦


而家做89元, 買一送一, 即係平均4十幾一盒


我大手掃咗幾盒


聽人講話有時會再平啲,


3十幾一盒添呀...我要多啲留意至得



若果大家都有肌肉攰, 瞓得唔好


或者覺得自己濕氣好重等等


不妨試吓啦...


佢雖然話有廋身功能, 但我,老公及朋友仔都傾過


廋身呢方面就覺得未必有了,


反而我真係自己試用過,


係疲勞及睡眠質素方面係有效的


都係嗰句啦...真係唔知係咪 '心理因素'


但都真係不妨一試



最後...blog友米奇都有用呀..


我引用咗佢, 大家不妨都可以睇吓佢用咗的感想啦.


http://hk.myblog.yahoo.com/cyh_mickey/article?mid=5736&suc=1


6 則留言:

  1. ......師奶係咪容易騙d, 呢隻野曾經係20/20定60mins報導過,佢地研究過話係冇用架, 張野吸左汗水就會變啡色架啦,好似話用水都已經變啡...
    [版主回覆05/18/2009 15:02:00]所以我咪話唔知係真定係假囉。。又唔知係咪心理作用囉。(你有無睇我講嘢嫁啫。。 ,比你激死!)
    我唔理啦,總之我就用咗真係瞓到覺,無起身,我就覺得對我嚟講係有用,瞓得唔好呢個問題,煩咗我好耐嫁了。學我啲朋友仔講,唔好理真定假了,佢真係令我瞓得好冧,一覺瞓到天光,就算係心理作用,都值啦。
    咁等我搵次試吓,係咪一吸水就變色先。

    回覆刪除
  2. 等我都試試先,因為我媽媽常說我濕重,希望可以解決這個問題,讓我不用日日腰酸背痛。
    [版主回覆05/18/2009 15:23:00]不妨試吓啦, 我覺得有用咋。你試吓

    回覆刪除
  3. 所以d 補藥黨.....長做長有囉......
    [版主回覆05/18/2009 15:08:00]睇吓係邊啲啦。。。哈哈。
    但真係用咗,我瞓到覺喎。。。唔知點解釋好。總之自己舒服,用得著就算啦。

    回覆刪除
  4. Sorry~sorry~我應該話:師奶係咪容易"哄"d嘅呢...... 愛德華(鋼之鍊金術師): 加水,加鹽,加d油,再俾d熱力佢......哈 其實你瞓得好d,會唔會因為你平時手腳比較凍,貼左張野包住暖dd呀,不如試下著襪瞓呀
    [版主回覆05/18/2009 17:46:00]唔係呀,冬天先會腳凍,我一定要有暖袋先可以瞓著。我想同你講, 如果啲人腳凍,瞓唔到,著襪係唔WORK嫁。呢個係我的經驗。包住佢無用嫁,因為腳凍係因為裡面唔夠血氣,包住外面,都係一樣係內凍到外。
    而家係SUMMER, 腳就唔會凍,只係要成日去夜尿,要成日起身,我咩方法都試 過, 睇西醫,CHECK過驗過,無事。
    中醫又係睇咗無事,試過晚上飲小啲水或者唔飲水,但都係一樣,飲又去厠,唔飲又去, 不如照飲囉。煲湯補吓, 又係無變。總之我呢幾年用盡所有方法, 都唔得啦,都係唔可以一覺瞓天光。
    所以貼咗呢個, 我呢個幾星期真係瞓得好好呀。總 之唔理佢真定假,對我有效就得了。
     

    回覆刪除
  5. 仲有,包住左個壓力唔同d,可能d血壓都有影響

    回覆刪除
  6. 上個月永安做特價, 大概hkd70兩盒, 我入左好多; 第一晚我就貼足每隻腳三塊, 好見效, 第二日起身, 覺得個人爽左輕左咁, 當然就開心左啦
    [版主回覆06/03/2009 23:14:00]你好捨得呀, 我唔會貼三張囉...好貴呀...我每隻腳一張都夠用, 有效. 咁你咪要勁入貨.

    回覆刪除