關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年5月8日 星期五

結婚2週年@有情飲粥水飽

2009年5月6日(星期三)


 


今天是結婚週年


可是因為蕭C奶病了


所以今日的節目都要被迫取消


只可以靜靜地待在家中好好休息啊


 


是蕭C奶很任性啊


要求阿榮老公去酒樓飲茶


因為蕭C奶實在太悶了


想到要食粥....oh.....唔想食啊


阿榮老公問: 你可以食得啲咩呢???


其實我一早諗到啦.....


嘻嘻...食腸粉囉....


點都好啦, 巳經好多日都未出過去


又未食過其他嘢...總之蕭C奶今日就一定要出外走走


 


飲過茶, 買咗啲日用品


今晚我哋無有情飲粥水飽


因為蕭C奶講明, 唔再食粥了


要食飯呀...


所以阿榮老公又要親自下廚了


 


就係咁樣...渡過咗我哋的結婚2週年日子


其實食咩, 做咩, 去邊都好


最重要係....


我哋倆個開心, 幸福就得了....


 


等我好番之後


再好好同老公慶祝番先.


沒有留言:

張貼留言