關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年5月29日 星期五

免治牛肉蕃茄薯仔湯(內附食譜)

 


   


蕭C奶平時最愛飲有關蕃茄的湯水


因為愛它酸酸的味道


夠醒胃囉..


平時多數都會蕃茄配排骨或者紅衫魚的


不過今次轉咗口味


改用了'免治牛肉'


效果好好喎...酸中帶甜


這款湯水又平又容易整


大家不妨試吓...



免治牛肉蕃茄薯仔湯



 


材料: 免治牛肉 15元,  蕃茄(切件) 2個, 薯仔(去皮及切件)  1個


醃料: 生抽 1 1/2茶匙, 生粉 1 1/2茶匙


 



做法: (1) 免治牛肉先用生抽及生粉醃一會, 備用.


(2) 水滾後加入薯仔煲滾一會, 大約五分鐘,


然後加入蕃茄煲滾. 蓋好煮至薯仔腍身.


(3) 待薯仔腍身後, 最後加入免治牛肉, 用筷子弄散.


(4) 煮滾下適量鹽調味, 即成.


 



沒有留言:

張貼留言