關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年5月4日 星期一

仲有發燒....睇咗中西醫

 


2009年5月3日(星期日)


 


病的第四日了


琴日以為好咗啲....


到咗今日早上都還可以的...


但到咗晚上呢....開始嚴重咗喎...


個屎人喉嚨feel到 '慶慶哋' 咁, 而且仲好痛...


個咀的入面的上下唇仲紅哂及勁多菲滋


脷底又係紅哂有菲滋....


oh no...oh no....又係咁....呢一個情況....


係我最驚最怕及最痛苦的...


因為食又痛, 飲又痛, 就算唔飲唔食, 都係勁痛呀....


如果打個噴嚏仲屎呀, 痛到真係好似攞咗條命


超級超級憎病到咁..


發燒, 頭痛都好啲呀...個口腔一攪到咁


就真係影響到全部嘢....


 


今晚照樣都係阿榮老公煮飯


今日無心機, 所以無影相


煲咗湯, 係合掌瓜紅蘿蔔牛蒡煲豬月展湯


有蒸師頭魚, 有灼生菜及梅菜蒸豬肉


今餐真係無咩胃口


早幾日都仲有胃口


今日因為口腔攪到咁


真係食唔到...好痛苦...


 


聽日就返工了


而家咪早啲休息, 最日要去睇睇中醫先得


因為食啲西藥, 攪到個人好似好熱, 好火咁


 


 


2009年5月4日(星期一)


 


今日一起身...就巳經feel到勁唔掂呀


因為個口腔係勁勁勁...勁痛呀...


照鏡睇吓個口腔攪咩啦...


oh no ...oh no...oh no..變咗條孖潤腸咁呀....


因為成個口腫哂, 紅哂, 個喉嚨勁痛, 勁乾


大家可以想像吓....點刷牙, 點飲水, 點食嘢, 仲點講嘢?????


望到咁...我巳經好唔開心, 好無心機


因為我知起碼要一個星期先會好番...


呢啲係我生菲滋的經驗....


而且真係撞鬼了....琴晚全晚都瞓唔到


一來咳啦...二來就真係唔知係咪因為肝火勁


攪到個人想瞓, 但係瞓唔著


成晚都無瞓過....今日仲要返工


 


横掂都要帶口罩...咁就唔駛化妝了


而且諗住早啲返去公司的超級市場


買定餃子(用作中午食)及川貝批把膏


返到公司, 啲同事見到我帶口罩


就知我病, 而且我跟本講唔到嘢


係用手語或者真係唧少少聲出嚟答佢哋


到咗12點, 我去咗睇中醫


探吓熱...原來我仲有發燒


 醫師話而家係非常時期,


佢叫我三點鐘嚟飲藥


但係好攪笑囉...佢要我今晚一定要再睇個西醫


因為佢都怕我唔退燒呀


佢知西醫一定快啲, 不過就散啲囉...


佢話有發燒, 唔可以返工


比咗兩日病假, 要我一定好好休息


跟住我返去公司, 交低啲重要工作


之後我二點半就走咗, 去咗飲中藥


飲完, 原本想返去睇開的西醫...


但係好煩呀...巳經開始個頭有啲唔舒服


如果係銅鑼灣到, 仲要坐車返灣仔,


再轉巴士, 坐一個鐘返入去屯門到睇醫生


然後又要坐返35分鐘的屎人輕鐵返天水圍屋企..


諗到咁...我想暈囉...轉嚟轉去, 到時唔暈就真係屎了


諗到不如打比 '叻叻' 先,


因為佢住係銅鑼灣區, 等我問吓佢睇開的醫生係咪係附近


咁我可以睇完, 係銅鑼灣到直接坐一個鐘返屋企呀嘛


打咗比 '叻叻' , 佢幫我打咗去掛號


不過都要等成個鐘, 因為剛巧醫生出咗去做手術


而家趕緊返診所, 而仲有兩位病人輪緊,


我係第三位, 但都無計啦, 都好過坐車轉嚟轉去


 


但係姑娘好好, 佢見我咁唔舒服


佢都怕醫生會遲到, 返唔到嚟, 要我等好耐


佢好攪笑, 佢話介唔介到樓上15樓的睇吓


佢幫我打電話問....


問咗話仲有6至7個人, 上面嗰位醫生,


姑娘話聽啲客人話都好好


咁姑娘話上面應該會快啲, 叫我上去試吓


咁都好, 因為我真係好攰, 好唔舒服, 好想快啲走呀...


咁我咪上去囉...登記咗, 見坐咗三至四位病人


心諗都應該快啲啩....點知...等吓等吓...都成個鐘喎


而且見到多咗幾個人入嚟診所...


佢哋又唔駛掛號....先知...原來佢哋一早掛咗號


係出咗去行吓....


跟住我就忍唔住問姑娘, 仲有幾多個到我啦...


oh no...仲有5至6位...我計過時, 頭先入咗三個人


平均一個人入去要10至15分鐘...咁我仲有成5至6個


咪即係仲要等多個幾鐘....吓...唔係呀....


橫掂都係等...我不如去番 '叻叻' 睇開嗰個


咁我即刻走番落去, 姑娘見到我, 佢以為我睇完


我話唔係呀, 我想嚟睇吓, 而家你呢到有無得睇呀


佢話, 有呀, 下一個可以到我...嘩..咁我梗係係到睇啦


我話比姑娘知, 上面15樓個位醫生, 我仲要等多5-6個人呀


佢話: 吓....咩咁多人呀....真係唔好意思呀, 要你走嚟走去.


我話唔緊要, 你都係想我快啲啫....


咁跟住我終於有得睇了.....


醫生話, 我唔係豬流感, 只係一般的流感


不過要勁飲多啲水, 因為個喉嚨乾又發燒


啲水份會比較容易流失


千吩咐萬吩咐我, 一定要勁飲水, 同去洗手間


咁先可以快好....


我都知, 咪就係因為我勁飲水, 好快又要去洗手間


睇完都巳經係五點半...即係好似平時咁放工時間...


返到去, 咩都唔好理...快手沖涼, 要即刻瞓一陣


阿榮老公返到嚟都七點半左右了


原來佢今日叫咗老爺買咗煲粥的料


佢一返嚟就即刻入咗去煲粥比我食


佢叫我瞓啦....煲好會就叫我起身


就係咁....到咗差不多九點, 終於有得食嘢了


我好想快啲食藥呀...嘩..不過真係好痛


啲水同啲粥一定要灘到得番啲啲熱先可以食到同飲到


如果唔係....個口腔同喉嚨痛到你屎呀....


食咗第一次藥, 跟住就瞓了...


雖然瞓得唔 '冧', 因為要經常飲水及去洗手間


但係都feel到啲藥都好有效, 因為好似無痛得咁勁


所以我好想一間半夜再食多次


半夜一點, 起床, 老公煲熱番啲粥比我食少少


跟住我又食第二次藥, 然後又瞓lu.....


果然今晚瞓得好啲, 起碼有瞓過....


不過個喉嚨同口腔當然仲有發炎及痛啦


而且仲有咳...


不過都feel到好咗好多...希望快啲唔好咁痛啦.....


 


6 則留言:

  1. 嘩 !~~ 睇完我都feel到份辛苦... 病好之後,日日都食ORANGE吸收維他命C,唔鍾意食就買d維他命C沖濟飲下~~ 冇動力做運動. 就用飲飲食食補上囉~
    [版主回覆05/05/2009 19:13:00]真係好痛苦...唔可以用辛苦...係要用痛苦.
    我都話好最鬼怕病, 我次次都係個口腔同喉嚨有事, 就會病到屎...我真係令願頭暈頭痛囉...最多咪瞓多啲,咩都唔好做.
    但係口腔同喉嚨呀...飲唔到, 食唔到, 又講唔到...好鬼煩呀...

    回覆刪除
  2. 你咁痛苦 ,真係聞者傷心!
    唔好咁心煩啦,少奶,請你飲枝太太口服液啦。
    Dr. Chiu個姑娘係好好。咁Dr. Chiu有冇同你打針呀?
    Get well soon, my dearest friend!
    [版主回覆05/06/2009 08:40:00]飲枝太太口服液都補唔番呀....
    無同我打針呀...佢話佢8號開始放大假, 比咗4日藥我, 食咗第一次藥, 覺得好似好啲囉,  但係到而家第三日啦....個屎人喉嚨仲係咁痛, 成個口腔真係腫哂, 成個口都係菲滋, 真係痛到都唔知點去形容比你哋聽.
    而係真係痛到喊同埋好無心機, 食咗啲藥又攰又眼瞓, 我都唔知聽日點返工...其實我巳經由30號晚開始到而家, 日日都只係食完嘢, 食藥, 勁飲水, 跟住就瞓覺, 咩都無做過了.

    回覆刪除
  3. 記得我都曾經試過呢種情況,不過係我好細個既時侯。 O個時成日一病都生到成口菲滋,係好痛架...我都"登"你辛苦呢。 不過O個時媽媽都會沖一杯咸柑桔俾我飲架,飲完真係會快D消腫同埋D菲滋會謝得快D,你都試下啦,我覺得真係得架。祝你早日康復。 話時話,呢個星期我都唔知點解,成日流鼻水...唔知係咪"黎料"呢
    [版主回覆05/06/2009 08:42:00]我無咸柑桔喎....咁點好呀.....有無得買嫁...
    因為通常都係人哋自己醃, 然後請我飲咋....我自己又無整.
    你呀,趁有少少好似想作感冒, 好即刻睇醫生或者做預防嘢呀, 唔好好似我咁, 發咗出嚟就煩屎了.

    回覆刪除
  4. 哈哈哈!你有救啦!,本人親手醃制,塵封十多年的咸柑桔,就為你而開封啦!!
    [版主回覆05/06/2009 19:08:00]你係咪真係有呀....係我都好唔客氣呀, 因為我真係要呢.....不如你星期五寄比我啦...

    回覆刪除
  5. 我都明嗰種痛苦,因為曾經試過口蹄病,同你嘅情況都差不多,食又痛,飲又痛,又講唔到嘢,又瞓得唔好,真係好痛苦,而家唯有聽足醫生吩咐,準時食藥,多飲水,多休息,增加抵抗力與細菌戰鬥...加油呀!
    [版主回覆05/07/2009 19:30:00]我知啦,,,愛麗詩唔好意思呀....想約你同叻叻食飯, 傾吓都唔得了...要等我啊...

    回覆刪除
  6. 唔緊要啦,最緊要係身體健康,我哋等你好番一定要玩餐勁嘅...

    回覆刪除