關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年5月27日 星期三

在家煮煮煮之苦瓜炆黑倉魚(內附食譜)


 


2009年5月26日(星期二)


 


今日無咩特別事


都係返工及放工


而蕭少爺就返咗去東莞做嘢


即日來回, 都幾攰嫁..



睇吓我哋食咩餸:


苦瓜炆黑倉魚


材料: 倉魚一條, 苦瓜2個, 蒜茸及豆豉適量


做法: (1)魚洗淨, 抺乾, 用鹽醃一會.


(2) 苦瓜洗淨, 切件備用.


(3) 將魚兩面煎一會, 備用


(4) 鑊加入油, 爆香蒜茸及豆豉, 下苦瓜炒一會, 後加入魚,


加入少許水, 炆至魚熟, 關火, 即成.



蒜茸炒小棠菜



梅子蒸排骨


這味菜是蕭C奶最愛的其中一款, 而且仲係好好味,


份量及調味方面, 唔會出食譜, 因為係蕭C奶隨意調較的.


連蕭C奶的媽媽及大廚的哥哥都食到讚口不絕...



土伏靈海竹雜豆湯


 


這款湯水為蕭C奶媽媽教煲的,


無加到豬肉煲的, 好清甜, 好好飲.



 



 


沒有留言:

張貼留言