關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年5月20日 星期三

大掃除@Home


 


2009年5月16 及 17日


(星期六及日)


大掃除日


 


呢排蕭C奶真的病到咩都無做過


就算間屋幾唔掂都好


蕭C奶真係無能為力了...


終於早幾日蕭C奶真係頂唔住了


就約好蕭少爺這個星期六及日實行大掃除行動



首先係主人房先, 先嚟大變身


移吓啲位先...而家好好多啊....移咗位間房仲大咗


最後我哋仲買咗個四層的櫃添


咁蕭C奶又可以多咗個空間擺嘢lu....



嘩...然後就勁了, 蕭少爺又要抺窗, 抺地,


洗風扇, 洗厠所

, 洗冷氣機, 仲要將啲雜物清理等等


咁蕭C奶係到點咩呢????哈哈..


咪做監督囉....


唔係...我都要做助手嫁. 咪洗吓其他嘢囉


有時咪幫吓蕭少爺手咁囉...



到咗細房, 因為一早當咗佢係雜物房咁


好多嘢, 又亂....


最近因為好想執好間房,


想買套新牀'玉'及被鋪


想有時等媽咪, 奶奶佢哋邊個想嚟住幾日


都有間是正啲的房比佢哋瞓啊...


所以今日最滿意的就係執好呢個房囉...



今次仲有心機過新年的大掃除


蕭少爺同蕭C奶講: 老婆呀, 點解我哋住咗成兩年先認真咁打掃嫁???


而我哋可能都就快分到共屋了, 而家先執屋.


講完我都覺得攪笑,


咁都唔緊要啦, 而家間屋執得好好呀


仲大咗啲添喎..哈哈...


好鬼乾淨, 好舒服呀


 


打掃的時候


洗啲毛巾呀...黑到無得再黑呀...


而家就白到無得到白呀....yeah!



打掃咗兩日


蕭少爺同蕭C奶都攰到想屎呀....


不過就超有滿足感囉...


(啲C奶本色又嚟了, 少少嘢都興奮一餐,


仲攪到星期日晚瞓唔著喎....)



下次的大掃除可能真係要到新年啊...


其實希望唔會啦.....


 


間屋乾淨啲, 人都醒神啲,


病都快好啲!



4 則留言:

  1. 我都覺得大掃除要的起心肝,一口氣清理家居。我相信妳現在回家一定都覺得好舒服。身體都會快點復原。我相信下一步妳就會煮大餐比老公吃,因為佢太愛錫妳,妳要好好報答佢!而我們又可以向妳偷師!
    [版主回覆05/21/2009 22:19:00]哈哈...咩都比你估到....嘻嘻...

    回覆刪除
  2. 雖然打掃之後會勁攰,但超有滿足感同超滿意,仲有係超舒服囉! 所以,而家有亞女返嚟要乾淨做藉口,等我勤力d做家務! 下個月自己湊番個女又要做家務,家吓要認真d諗吓,時間上點分配好呢?
    [版主回覆05/22/2009 10:55:00]無錯,間屋乾淨真係好舒服囉。
    你下個月又要開始忙, 忙,忙。。

    回覆刪除
  3. 其實平日唔買太多垃什野, 每次用完d野都放返好佢, 咁咪唔使整到間屋咁亂囉! 你唔係升職做左管理階層咩?(註:只適用於生病期間), 你監管o個個賓仔(榮少)唔聽你話呀?居然可以有地方整到條毛巾黑晒, 仲要頂咀" Master 呀, 點解我哋住咗成兩年先認真咁打掃嫁 ??? " 你話就快可以分到公屋, 而家去買新床 玉會唔會浪費, 你搬左後媽媽都唔會去住吧, 新屋間格又可能唔同唔適用~停一停~諗一諗!  
    [版主回覆05/23/2009 09:35:00]係呀, 都有諗過買新床玉的問題, 不過因為係單人床, 都唔會太貴, 而且買咗, 就算我哋搬咗去公屋, 咁到時榮的哥哥或者家姐都可以過嚟住囉. 以前無人整佢哋咪無得嚟住之嘛...或掂榮的哥哥咁好, 比間屋我哋住, 添啲新傢俱及清潔, 都無所謂, 因為一家人無計, 咪一樣用番係自己屋企人到, 係咪.
    都唔知幾時分到公屋啦, 所以趁而家仲有機會係到住, 都係想請媽媽或者奶奶, 家姐佢哋一到放假, 是但邊個得閒又想係到瞓就瞓lu...因為有時媽咪或者奶奶入嚟食餐飯, 或者玩得夜, 其實佢哋都唔想番屋企嫁, 都想留係到過夜, 只不過無個舒適的床比佢哋囉...嘻嘻....都係我呢位新抱仔及囡囡平時懶囉...呵呵...

    回覆刪除
  4. 我都要開始諗吓,下個既工作時間表,要湊女又要做家務,d時間要好好份配先得!
    [版主回覆05/27/2009 20:51:00]你一定做得好好的.

    回覆刪除