關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年5月22日 星期五

螢之光@日劇

蕭C奶同蕭少爺閒時放假無事做, 除咗係屋企休息吓, RELAX吓之外, 最爽的就係留係屋企到煲劇...日, 韓, 台, 港劇都啱睇, 總之最緊要好睇囉...


蕭C奶有位同事, 勁鐘意睇日, 韓劇, 大大話話咩劇佢都睇過哂, 仲要係自己成套買番嚟, 所以佢有勁多劇係屋企, 而且佢好好嫁, 成日都借比啲同事睇的, 我係其中一位了...嘻嘻...


同事介紹咗呢套 [螢之光], 係一套日劇, (其實都好耐嫁了, 不過平時真係無時間睇) 仲要係戀愛加攪笑的, 我最LIKE呀. 當中講述女主角平時返工就好靚好整齊, 但係一返到屋企呢....就...完全判若兩人啊....當中又會講到佢的戀愛事. 唔講咁多, 自己睇吓啦....


 



 


【人物大綱】



【故事大綱】

根據《kiss》連載漫畫《螢之光》改編。主角雨宮螢24歲,沒有約會,持續5年過著沒有男朋友的單身白領生活。嘴裏講著“談戀愛還不如在家睡覺”。一日卻陰錯陽差的與以做事嚴謹聞名的上司高野過上了同居生活。接著又被長像俊俏、被大家公認為“王子”的新進設計師索吻……本劇就是描寫這位宅女被愛情喚醒程序中的種種趣事。








【乾物女】

日本最新的流行語是「乾物女」(或稱魚乾女),也就是像香菇、乾貝等乾巴巴的女人,幹物女是已經放棄戀愛,凡事都說:「這樣最輕鬆」的年輕女人,假日時幾乎都在家裏睡覺,穿著高中時代的體育服裝,歪斜躺在家裏喝啤酒看棒球轉播、DVD等,很像日劇《愛的力量》裏的深津繪裏,完全進入顢頇懶散舒服的生活,這原本是日本漫畫《螢之光》裏二十四歲的女主角雨宮螢的狀態,也是許多年輕女人的生活寫照,引起絕大共鳴。




  「乾物女」的10項特點:
1.追求懶散閒適生活的年輕女人;
2.不管額頭看起來有多高,在家裏一定把頭髮隨意夾起;
3.愛穿寬鬆的運動彈性布料,整體看起來不搭也無所謂;
4.隨便站在廚房吃東西;
5.最近只有爬樓梯讓自己心跳;  
6.忘記東西則不脫鞋而直接以腳尖踩地板到房間拿;
7.假日不化妝也不戴奶罩;
8.一晃半年沒上美容院;只有夏天除毛;
9.一個人也敢上飯館吃飯;
10.認為在家看漫畫也比跟男人談戀愛有趣;




 





 



 


未睇的朋友, 有時間都快啲睇啦


真係好好睇嫁!


 


好睇指數:


2 則留言:

  1. 我有係TVB睇過,真係幾好睇架,我覺得自己都有D似女主角呢,咁當然唔係樣貌同身材啦...主要係性格同習慣囉,不過又不至佢咁誇張...哈哈
    [版主回覆05/24/2009 21:05:00]係呀, 電視早排都有播呀, 好睇呀.....
    咁我都有啲似女主角呀...
    你有無睇鬼嫁日記呀, 個女主角同我超似呀, 每次我同阿榮睇, 阿榮都話我真係好似鬼嫁.

    回覆刪除
  2. 有呀,不過就冇追看,所以睇D唔睇D咁囉...不過都覺得好搞鬼...哈哈.
    我最近抽中咗免費戲票去睇天使與魔鬼,都幾吸引,劇情緊湊,值得一睇...
    [版主回覆05/26/2009 22:47:00]天使與魔鬼我都聽到好多人話好睇...我實在有太多戲未睇呀....救命啊....有好多套日,韓劇未睇, 有好多電影未睇.....睇唔切呀...

    回覆刪除