關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年5月5日 星期二

咳到根本瞓唔到....好痛苦呀....

而家巳經係深夜的三點了


但係我真係瞓唔到


其實好想好想瞓...


但係頭先咳得好厲害


咳到我勁痛勁乾, 根本就瞓唔到


而且仲會嘈到阿榮老公啊...


所以索性起身


無咩做咪又睇吓啲blog友囉...


 


呢幾日我只可以用手語或嗯嗯聲去同老公溝通


好勁嫁...我哋而家可以唔講出嚟


用手語同嗯嗯聲就明白對方講咩....


至於同朋友仔, 當然係用文字嚟溝通了


都唔駛打比我, 因為我唔會聽


我連阿媽, 奶奶打嚟我都唔聽


因為我根本出唔到聲, 講唔到嘢..


而且佢哋啲老人家, 一向同佢哋講電話要好大聲,


佢哋先聽到


咁而家我根本就連雞仔聲都大唔過


我仲點同佢哋溝通呢...


所以我巳經叫咗屋企人, 有事就打比我老公


我真係唔想講嘢...


根本無心機, 一講嘢就痛到我屎


 


阿哥今日攞咗湯比我


我都無氣又無精神去招呼佢


佢見我唔出聲, 又無心機


問我係咪要瞓覺, 我話係呀...好攰呀


佢見到咁, 佢擺低啲湯


就走咗lu....


 


聽日我同阿榮老公都一早攞咗假


目的就係.....聽日係我哋的結婚週年


原本打算開開心心去海洋公園


然後夜晚就去食好嘢


而家....無啦....咩都無lu...


唯有要等我好番啦...


老公仲講笑咁講


結婚週年食粥水


唉.....


6 則留言:

  1. 結婚2週年紀念, 恭喜, 恭喜...!
    你夜晚咳得咁犀利, 應該係寒咳喎, 係咪個喉嚨痕到飛起果隻阿! 如果係, 不如你試吓去買d勁辣的薑茶沖劑, 嚮臨瞓前飲一杯丫, 好掂ga! 記住要買一盒盒果d, 乜牌子都唔緊要, 因為果d先夠辣! 千其唔好買華園果隻, 完全唔辣的!
    [版主回覆05/07/2009 19:32:00]有朋友都係咁叫我, but我除咗咳, 因為個喉嚨仲有發炎, 又有菲滋, 我怕啲薑會辣呀, 所以我唔敢飲囉...
    mf y

    回覆刪除
  2. 病左都無計!維有你們兩個 有情飲粥水飽吧!遲D再去玩樂吧!
    明天會否上班?不如明天再放假休息多一天吧。
    [版主回覆05/07/2009 19:36:00]我都想唔返工呀, but....我唔想啲同事因為我病咗, 無嘢做, 同埋都唔想打攪我細老細呢....
    不過咁, 如果我真係返唔到, 我都唔會返的. 都係身體為上啊...

    回覆刪除
  3. 真係感同身受,因為我昨晚都咳到瞓唔到呀!希希望大家快啲好番, 可以一齊食好嘢!
    [版主回覆05/07/2009 19:33:00]我哋兩個要快啲好呀...因為要等高級主任哥哥請我哋食好嘢啊...

    回覆刪除
  4. 多休息、多飲水
    恭喜、恭喜結婚週年
     
    [版主回覆05/07/2009 19:33:00]多謝多謝.....

    回覆刪除
  5. 話咁快就2年~~~ 榮少o個肚仲未生得呀?係時間生個BB啦
    [版主回覆05/07/2009 19:34:00]等我哋好好咁考慮吓先....

    回覆刪除
  6. 咁你地今日終於做左d咩黎打發時間呢?
    仲話黎燒野食,你唔好住啦...最多等你啦.....

    回覆刪除