關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年5月28日 星期四

不能結婚的男人@日劇







 




一連十二集的'不能結婚的男人' 終於煲完了. 個人認為ok啦, 我就嫌劇情慢咗少少, 其實我唔知點樣去形容比大家聽. 呢一部係輕鬆及攪笑的劇. 男主角阿部寬在劇內的表情, 的確相當攪笑. 最令我驚喜是那隻狗仔, 演得好好婀...好可愛呢...


不過最後的結局, 我就覺得欠缺了點, 其實好想睇吓男主角同女主角最後可唔可以一齊共同生活或者睇吓佢哋真係戀愛時的情況囉....應該拍埋佢呀嘛..應該拍埋佢哋一齊咗之後, 大家相處時的攪笑囉....所以有啲失望.


但當中除了攪笑之外, 某啲劇情, 表現了男主角的心地一面, 還有與狗仔建立了一份感情. 這是我對本劇的欣賞.

整體而言整部片子的喜感相當十足~~~ 雖然劇情張力小了一點~~ 不過許多小地方還是相當的好笑。我想主要跟幾位主角的演技有關~~~ 蠻推薦大家去看看這部日劇的.



故事內容:



桑野信介(阿部寬飾演),一個年過40的多金建築師,穿著有品味、愛聽古典樂,擁有一流的廚藝,而且還是單身!看似條件優渥的他,卻是既彆扭又刻薄的賤嘴男,女人一旦認清他的真面目,都會頭也不回地絕塵而去。在情場上不斷失敗的慘痛經驗,讓信介開始覺得自己並不需要戀愛或結婚,還提出各種理論來武裝自己。明明心底感到莫名的寂寞,表面卻越發覺乖僻古怪。




就在此時,信介遇到了他從未經歷過的女性典型:內科醫生夏美(


夏川結衣飾演)!夏美除了帶有與眾不同的堅強,對信介的態度更是不及不離、淡然待之。信介一邊感到困惑,一邊卻深受吸引,在不知不覺逐漸卸下自己的心防…




而與信介相識多年的工作夥伴澤崎摩耶(高島禮子飾演)、住在信介隔壁的年輕OL田村滿(國仲涼子飾演),也陸續加入這場戀愛與婚姻的幸福爭奪戰!究竟信介的真命天女是誰?不婚熟男又真能擺脫單身生活嗎?








好睇指數:


4 則留言:

  1. 我都好鐘意呢套, (其實我只係睇過其中一兩集, 未有時間睇晒...)
    [版主回覆05/29/2009 23:24:00]呢套我覺得ok啦, 要好有心機先睇得嫁...
    所以呢套我只比3個公仔, change我比5個公仔嫁...

    回覆刪除
  2. 我介紹你睇<< 結婚萬歲
    - 01 >>依家仲做緊咖...勁好睇, 可能我鐘意上戶彩做既drama... [專輯簡介: 演員--中居正広/上戸彩/佐藤隆太/松方弘樹] 結婚萬歲 : 介绍理想伴侣作为一门生意的婚介公司急速发展的今天,“结婚活动”这一词组也已简称为“婚活”。剧里,一直专注于事业三十过半的男人突然有了结婚意识。而此时也正是事业的关键时刻。剧中描述一个事业快要蒸蒸日上却在公私之间徘徊的男人的喜剧故事。
    [版主回覆05/30/2009 01:06:00]係...咁我又要搵機會睇吓先...謝您啊

    回覆刪除
  3. 嘩~您地真係睇左好多日劇喎
    [版主回覆05/30/2009 20:17:00]係呀, 因為而家電視都無咩好戲....呢套不能結婚的男人, 就係趁做老婆大人的時段睇囉...
    啲日劇真係好睇好多呀...

    回覆刪除
  4. 是我的 favourite
    [版主回覆05/30/2009 20:16:00]係呀....我就覺得ok啦...

    回覆刪除