關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年5月8日 星期五

好久不見自家煮

 


下一張(熱鍵:c)


 


2009年5月8日(星期五)


 


琴晚又咳了....狂咳呀...又係無瞓過咁


真係想屎囉....


個鬧鐘一響...超唔想起身呀...


返到公司, 個精神都好好嫁喎...


但係無端端到咗十一點幾


個頭開始唔係好舒服


對眼集中唔到, 暈又唔係暈喎, 痛又唔係痛喎


图片13


總之就頭有啲唔舒服啦...


後來咪同老細講


無咩特別工作要做


我想下午放病假啊


咁老細話, 好呀, 唔舒服都係早啲返去休息吓


 


因為帶咗飯, 所以食埋先走囉


食完lunch, 執嘢諗住走人之制


突然發現...無帶鎖匙...


图片36


都好彩係未返到屋企時才發現囉


如果唔係....我一定超唔happy呀


即刻打比阿哥, 叫佢攞比我


返到去, 阿哥仲買咗啲餸


幫我洗好, 切好之後


我都無理佢, 因為我要瞓呀


图片49


所以我都唔知阿哥幾時走了


瞓到七點左右


超床, 煲飯先


等阿榮老公返嚟


咁就可以


图片27


 


蒸魚



蒸排骨



蒜茸炒菜心仔



沒有留言:

張貼留言