關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年5月27日 星期三

電療畫位


 


之前講過媽咪因為隻手提唔高


所以唔可以做電療又唔可以畫位


醫生要媽咪做物理治療


很好啊....經過咗大約兩星期的物理治療


媽咪的手而家可以提高番lu...


星期二媽咪返去醫院見醫生


醫生話媽咪可以提高到隻手


可以批準佢畫位了


畫咗位之後, 沖涼就要小心啲,


唔好抺得咁大力


唔好抺掉咗啲畫位啊...


報告係咁先....


好快就可以做電療


希望唔會好痛啦....


3 則留言:

  1. 送上祝願
    [版主回覆05/28/2009 22:45:00]隨意may最近點呀...好似無寫blog喎....好忙呀....
    謝謝您的祝願!

    回覆刪除
  2. 我媽咪最近發現有鼻咽癌,下星期開始做電療,化療也很快會開始。我想知做電療化療期間食什麼可以幫到她?我看你有寫紅葱頭湯可幫助增加白血球,可否說說個食譜?還有什麼其他的呢?我也是很担心媽咪做化療時會很辛苦,但看你媽咪的反應好像還可以,只是第一次比較辛苦。希望我媽咪也是就好了。祝你媽咪早日完全康復!
    [版主回覆06/10/2009 15:15:00]HELLO,PM1223先謝謝您到訪。我去過你BLOG, 是沒有網誌的,咁你多多留意你BLOG內的留言版,OK,我一有湯水的食譜就會留在你留言版。
    你媽是鼻咽癌,或許會與我媽的不一樣,我會一一告訴你,OK。
    以下份量為2人
    紅葱頭湯---材料: 紅葱頭 2個(中SIZE)左右, 切件,一粒蜜棗,15至20蚊廋肉
    將以下材料,煲個半鐘就OK嫁了。
    **紅葱頭記得要埋佢的葉。洗淨,不要根部。
    唔好太擔心,記得要放鬆心情,唔好諗咁多,一定要多啲正能量,OK。 因為我哋一家都好正面,所以媽咪都好好。你都要努力,加油啊。
    有問題或者有任何需要幫手,你即管隨時出聲啦。大家互相幫忙,尤其是你而家的情況。OK。
    祝福您及您的家人! 

    回覆刪除
  3. 紅葱頭有葉的嗎?你說的是shallot嗎?

    回覆刪除