關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年5月22日 星期五

蕉蕉生日飯局@東湖海鮮酒家


2009年5月19日(星期二)


 


今晚補回好友'蕉蕉'的生日飯局


因為蕭C奶病了, 但是連主角 '蕉蕉' 都病


所以這餐生日飯局改到今日才可以慶祝啊...


今日的地點為銅鑼灣的東湖海鮮酒家


呢間係有次叻叻介紹咗比蕭C奶


蕭C奶就帶咗左髀媽媽去光顧過


覺得好好味, 服務都唔錯而且環境都好乾淨


加上我仲係病緊, 有好多嘢都唔食得


所以就希望食中餐囉...


謝謝各位好友的體諒.


图片35


蕉蕉祝您: 生日快樂, 繼續咁靚啊!



 



主角 蕉蕉及蕉老公



 經理做的士多啤梨蛋糕


我就有得睇無得食..因為咳啊...



切蛋糕了...




其他照片



 



 


沙薑雞腳



畔水翠芹香



竹笙如意燒豆腐



咸魚茸家鄉煎藕餅



奇妙沙拉骨



砵酒焗鱔球



鮮腐竹魚肚浸時菜



鮮淮山浸菜苗



米通鯪魚球



家鄉砂鍋滋味雞



唔記得係咩蛋角, 因為係之後叫的



生果拼盆



 


另外多謝好友ivy姐的韓國手信啊...


每人一份, 永不落空!



 



3 則留言:

  1. 果個係白飯魚煎蛋呀!
    [版主回覆05/26/2009 12:30:00]我就係好似聽到哥哥當時講過係白飯魚煎蛋。 但係又唔肯定喎,咪唔敢寫囉。 THANKS。
     
     

    回覆刪除
  2. 啲餸影得好靚啊!
    蕉老公都好靚仔啊!!
    [版主回覆05/26/2009 12:23:00]碟雞原來影得唔好呀。。
    蕉老公靚唔靚仔。。咁就要問吓蕉蕉先得LU。。
    係我心目中都係我隻老型啲靚啲。。哈哈

    回覆刪除
  3. 又話有病人,所以食中餐......點解d餸10碟有7碟係炸嘅...
    [版主回覆05/26/2009 16:19:00]所以先要去食中菜囉,放心啦,我一向都唔多食炸的,佢哋好鐘意食炸嘢嫁。我唔食得啫,咁我啲朋友食得嫁嘛。
    我無食嫁,我只係食豆腐,菜嗰幾味咋。其餘的我無食過。
    大家一齊食嘢,咁唔可以要啲朋友就哂自己嫁嘛,係咪。

    回覆刪除