關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年5月1日 星期五

又病呀....

蕭C奶真係病倒了


有發燒, 100度啊, 不是好勁


巳經看過醫生


吃了藥


媽咪真好, 聽到阿哥話我病了


便煲了粥


因為蕭C奶要返回媽咪家的附近看醫生


所以一看完醫生


打了個電話給媽咪


媽咪叫我們回去吃粥啊..


 


而家返咗去自己屋企


剛好睡醒


老公煲咗粥比我食啊...


佢咁大個仔都應該係第一次煲


煲得都好有水準


好好味呢....(是說真話的)


 


放假先嚟病了


真係無用啊..


 


好了, 我又要訓覺了....


bye bye


 


沒有留言:

張貼留言