關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年4月30日 星期四

無奈

蕭C奶不經不覺成個幾月無自家煮


因為好攰又無mood喎


其實就好想食住家飯


因為唔多愛出街街食


而家最多就係返媽咪到食


唔駛買, 唔駛煮, 唔駛洗....


淨係等食..食完拍吓個'羅油'就bye bye了...哈


 


返咗屋企食阿哥的飯


蕭C奶和蕭少爺明顯都肥咗


因為阿哥煮的餸比我好食十倍....


點攪啊....無計...


自細同樣都係一包出前一丁


但係阿哥永遠都係煮得好食過人


可能真係隔離飯香啲


 


其實大家一家人可以住得近


的而且確方便好多


如果可以住係附近


唔駛搭車就好了


多啲人食飯又開心啲開胃啲


你哋話係咪了


 


嚟緊放三天假


蕭C奶希望可以煮番飯了


真係真係好耐無煮


攪到老公都開始投訴我


老婆大人你好耐無親自下廚啊!


 


今日一早起床


天啊....左膊頭攪咩鬼呀


好痛....今日整天都痛...


可能係瞓的姿勢唔好???


真係好痛....好痛


今晚一定要搽啲按摩霜先得


 


跟住到咗下午


又唔知攪咩鬼喎


喉嚨又無端端好似有啲嘢係到


好唔舒服呀..


死啦...好驚呀...我唔想病呀


好辛苦嫁....


都怪自己唔做運動


攪到身子好差啊...


上次病咗幾日


真係到而家都未清得哂, 未好番....


好難攪....有時真係好想放超級長大假


唔駛做, 無壓力,


我就覺得啲病一定會自然好


其實壓力係最重要


好想放假呀...但無錢!


一諗到呢點.....無奈, 無嘢講!


5 則留言:

  1. 一家人住得近真係好 方便架, 一齊食飯好開心.   趁住呢幾日假, 好好抖下.

    回覆刪除
  2. 少奶,人有期待(好想放假),就有負擔;心想要排斥(返工做嘢嘅壓力),也是一種負擔。
    此刻你可以試吓平靜咁呼吸,淨係注意自己嘅呼吸,唔好理其他嘢,慢慢放鬆放下.........

    回覆刪除
  3. 幸福已經在你左右

    回覆刪除
  4. 趁假期休息多d~ 煮下菜同老公溫馨下啦~

    回覆刪除