關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年4月10日 星期五

天水圍半日遊@復活節第一天

 



2009年4月10日(星期五)


 


復活假期第一天


我瞓到下午二點半啊...


我都無諗過我會瞓得咁晏的


可能我真係好攰啦....


阿榮老公見我醒咗


佢話落去買定個下午茶比我食


yeah...正呀....刷牙洗面...


老公剛好回來...吃過下午茶


我話唔想再留係屋企


因為上個星期病到死吓死吓


悶咗好耐, 唔想留係屋企lu...


我話不如我哋住咗係天水圍咁耐


其實都無真正咁行過


不如就出去慢慢係天水圍到行吓啦


今日我哋都終於大概知道一啲的屋苑打咩個屋苑lu


唔駛好似以前咁混亂囉...


其實原來天水圍環境都好靚嫁


原來天澤邨嗰邊好似沙田咁


有個所謂的河邊加埋有單車徑


住呢邊都唔錯喎....唔駛一望出去就係望樓景


係山景嚟的....比較舒服啲


行行吓..咁就行番去自己的屋苑lu...


望吓個鐘, 咁就六點了


番到上樓....睇咗一陣電視


我哋倆公婆就係廰到瞓咗一陣


跟住九點左右...我哋先開餐lu....


咁就過咗一日輕鬆的假期...


明天約了阿哥及媽咪去行山啊...


所以而家要飲埋中藥就瞓lu...


bye bye







2 則留言:

  1. 其實天水圍都唔係一個咁慘既地方~~~個到話晒都自成一角...都幾舒服

    回覆刪除
  2. 有沒有去銀座
    [版主回覆04/11/2009 18:16:00]我住近銀座嫁...所以成日都會去呢....

    回覆刪除