關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年4月22日 星期三

出院了.....

 


Photobucket


2009年4月22日(星期三)


 


琴晚無留係養和到過夜


都係瞓到九點左右起床


因為幾日都無好好執吓自己的屋企


而且想打掃一吓後


便要買定今晚的餸


在家hea咗一陣....


收到Anita的來電, 問候媽咪的情況,


她和 Stella佢哋很有心啊. 原來想送花藍給媽咪


以表一番心意...


我說不用客氣及破費了


但她說是她們的心意, 咁我都無謂咁老土了


講咗地址比佢哋知.


同Anita收線不夠五分鐘, 我又準備出去買餸時


收到阿哥打來, 說張醫生剛來看過媽咪


為媽咪作傷口檢查, 說可以出院了...


吓....咁快....都好的...我都話啦..


張醫生見阿媽咪鬼咁精神...一定可以比佢早啲出院的...


唔好諗咁多...先先立刻打給Anita先


告訴她真的不用送了..因為媽咪可以出院了...


跟住我就順便多口問Anita有無相熟的的士司機呀


咁佢話...梗係有啦....佢就比咗佢大伯個電話我


原來佢大伯係做的士司機的


ok, 謝謝, 咁我就唔駛再四圍搵的士司機


慳番啲時間呀嘛...


Photobucket


勁快出門口, 即刻坐車去養和醫院接媽咪走


跟住攪埋手續, 執好行李, 同媽咪換好衫之後


護士待我們在病房等多一會


因為要比啲藥媽咪及要等埋單清數啊...


呢一刻...係到諗...唔知條數係幾多呢???


好彩係我哋預的數目之內


清完數, 跟住就搭的士直接返媽咪屋企了


夜晚伯娘收工, 來了探媽咪, 傾吓講吓


坐咗一陣, 都夜了, 伯娘都未食飯, 真係唔好意思呢..


伯娘教我哋要煲啲咩, 煮啲咩比媽咪食


又叮囑我哋要咩係唔可以比媽咪食


因為伯娘係好有經驗煲湯同煮嘢食的人


佢知道做完手術後的飲食方法


全部我同阿哥都一一記住.


Photobucket


yeah...媽咪可以出院...實在太好了...


係自己屋休息點都好過係醫院啦..


起碼地方大好多, 而且仲靜啲呢.


 


出院的時候影的...睇吓媽咪真係好精神嫁...笑容又甜...


面色都好好嫁...



返到屋企就拆開咗...好靚呀, 原來個花係有個盆嫁...


拆開啲水果...好多呀, 都有一藍呀...媽咪又排食啊..



同事寫給媽咪的心意咭...再次多謝您們的一番心意.


媽咪好開心亦都好感謝大家一直以來的問候



相信大家見到媽咪的樣


都會開心及放心....


因為媽咪真係好掂呀....


連好友'蕉蕉' 都封咗我媽為偶像喎....


佢話又咩理由一啲都唔似病人


一啲痛都無, 一啲唔舒服都無啊...


佢話真係好難相信....


蕉蕉話媽咪真係好堅強好樂觀.


 


無錯....只要有信心..咩都可以衝破的.


9 則留言:

  1. 實在太好啦!伯有真的好精神,面色好好!你們一家人咁團結,當然是齊心就事成!看到伯有的相片和妳的記事真的很替你高興,你們一家終於可以好好休息一下,然後再慶祝......
    祝:生活愉快!身體健康!
    [版主回覆04/23/2009 19:21:00]會呀...我會好好保重身體, 盡量多啲休息...
    仲有一關要過...到時後真的要一家人好好咁慶祝一番啊...

    回覆刪除
  2. 你媽咪冇事就好啦!!
    現在可以放下心頭大石啦, 不過你媽咪都要多D休息, 調養番身體呀!!
     
    [版主回覆04/23/2009 19:19:00]係呀....真係好好運呀...一切都好順利, 真係覺得我哋一家都好幸運. 謝謝您的問候啊....
    你同阿v及小bv都要多d休息啊...

    回覆刪除
  3. 出院就好了,伯母的精神好好呀,不過手術過後要多多休息呢!

    回覆刪除
  4. 伯母很精神
    多點休息
    祝身體健康

    回覆刪除
  5. Yin Sheung Jie is one of the most beautiful ladies I've ever seen in my life.

    回覆刪除
  6. 陳伯友, u 're our SUPERWOMAN!!

    回覆刪除
  7. 恭喜伯友可以順利出院! 你都可以放心頭大石呢!

    回覆刪除
  8. 手術過後, 元氣大傷, 你千萬唔好見到媽咪精精神神就鬆懈阿...., 不過你lee個孝順女咁乖咁聽話, 相信你一定照顧得媽咪好好的, 我的擔心實在係多餘...! 真係好開心見倒伯母可以咁快出得院阿! 伯母, 你有一對咁乖ge仔女, 真係"恨"c人喇....!

    回覆刪除
  9. 呀...我睇漏左呢篇(我大意啊,sorry! ) 好同意夢夢既感受呢,伯有真係好精神同面色好好呀。 好"登"你地高興呀 脾脾...黎個擁抱先

    回覆刪除