關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年4月4日 星期六

病後首次自家煮


2009年4月4日 (星期六)


清明節及兒童節


 


病咗幾日, 都無好好咁煮過靚餸


攪到自己及老公都無啖好食咁呢


無計啦...鬼叫蕭C奶唔舒服咩...


今日只係瞓到九點半


阿榮老公早過我起身喎...


我見瞓夠了...不如早啲落去嘆個早餐先


好耐都無同老公嘆早餐了...


食完早餐...見個頭有少少暈暈哋,


我都唔敢係條街到行咁耐...


老公就拖我番屋企休息吓了...


4aae9f73020015lf.gif
 


番到屋企我就瞓係張sofa到休息吓


跟住阿榮老公就開咗日劇嚟睇


今次我哋睇的係叫做


交涉人


交涉人即係談判專家


由米倉涼子做女主角


好好睇, 好刺激


所以我哋用咗一日時間


就睇哂全套lu....


朋友仔, 有機會都睇吓啦....


又一好劇介紹


 


今日煮咗兩個我從來都未煮過的餸


就係


瑤柱節瓜甫



蒜茸蒸茄子


食譜稍後補上



 


瑤柱節瓜甫



 


蒜茸蒸茄子



今次我好滿意個瑤柱節瓜甫的獻汁,


我自己覺得好靚同埋個味道剛剛好.



沒有留言:

張貼留言