關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年4月22日 星期三

手術非常成功及順利

图片16


 


2009年4月20日(星期一)


 


早上六點給醫院阿叔叫醒


點解會係阿叔叫醒我呢.....


因為係養和醫院加床過夜


是由每晚九點開始開床


但是要每日早上七點前收床啊...


所以你想瞓晏啲....都唔得呀...


图片25


晨運咁早起床


都唔知有咩做


唯有同媽咪傾吓,睇吓電視


間中啲護士會為媽咪量血壓及探熱


十點左右, 護士給了三粒藥丸媽咪於手術前食


是胃藥, 止嘔及止痛藥


然後護士還為媽咪穿上 '防止靜脈曲長' 的 壓力襪



再換上醫院的衣服


護士便叫我們在病房內等


一會兒護士及工作人員便推手術床來


我便跟護士一起到手術室


來到手術室門口


護士便跟我說 : 你就只可以送到這裡了, 你返病房等啦,


待媽咪完成手術, 我哋會來找你的.


聽到護士這樣說, 我便跟媽咪說了幾句, 我便返上病房等消息.


當媽咪推入手術室時


我便望望鐘....差五分鐘便到十一點


然後我便返回病房等....


剛好阿哥來到..我說媽巳推入手術室了


我叫他出外走走或者出外坐坐


我叮囑他兩點前回來啊...


图片2


 


張醫生原定約好今天十一點


真的很準時


回到病房, 可能太早起床吧


真的有點攰...


我便 '瀑'在病床上睡一會


正當睡得好冧之時


護士入內叫我, 說: 你媽咪的手術完咗了,


跟我嚟, 我帶你到手術室, 張醫生要見你啊...


當時我還睡眼惺鬆...急急忙忙的便跟著護士


望吓幾點....還差五分鐘便到下午兩點正


然後我便打給阿哥, 叫他快點回來到2樓的手術室


等了一會, 看見張醫生


張醫生告訴我們手術很成功及順利


不用擔心, 全部腫瘤都巳經切除了


叮囑我們如何照料媽咪


我們跟張醫生道謝後


我們又要在外繼續等候


因為醫生一定要病人留在復甦室


等病人各方面都無問題


才可以推回病房的


等了大約半個鐘左右吧


護士便推著媽咪出來,


上前看看....媽咪好精神, 好清醒


還跟我們揮手及笑著叫我們呢?


真是謝天謝地啊....


图片26


剛好媽咪完成手術


阿榮老公到步


無遲無早, 剛剛好呢


一齊回到病房


問媽咪感覺如何?


有無唔舒服...她說沒有, 只是有點點攰


但是媽咪跟我們傾了很久啊...


後來都想媽咪休息...我們三人便出外坐


期間我們三人都一齊咁樣講:


嘩...阿媽一啲都唔似係做完手術的人啊...好精神. 真係好呀


(我想是因為媽咪的底子好吧....又或者是媽咪很堅強)


图片49


只是間中我便走進去看看她


護士吩咐做完手術要一至兩個鐘後才可以飲水


還要少少咁飲, 不可以太大量


要過四至五鐘後才可以進食


以上兩樣都是防止媽咪會嘔吐及反胃


後來媽咪休息了兩個鐘左右


我便給她飲少少水及竹庶水


我見媽咪精神咁好


我便叫阿哥早點回去


因為回家還真很遠呢...


反正在這裡也沒有甚麼好做


而且我會在這裡過夜, 有我照顧都OK


而且明天阿哥還要一太清早準備湯水及飯餸給媽咪


他也攰了....讓他早點休息


图片10


望吓個鐘都不經不覺都五點了


坐了一會...阿姨和表弟來探媽咪


阿姨見到媽咪好精神


個心安定了很多


傾到六點左右,


好友'叻叻'出現了..


叻叻見到媽咪咁精神, 面色咁好


大家又一齊傾吓笑吓..


咁又到咗成差不多七點了


夜了...她們都要走了...


我便送她們坐車


然後我和阿榮便外出吃飯


順帶買了一碗粥給媽咪做晚飯


图片48


跟阿榮老公吃過飯後


都夜了...我便叫老公早點回家


我便留在醫院裡過夜及照顧媽咪


就好像媽咪照顧BB一樣啊...


餵她食粥仔, 飲水等等...


安頓好媽咪後


我便沖涼及好好的睡覺LU...


半夜當然有護士會來為媽咪探熱及量血壓


所以都唔會瞓得好冧...


不過到咗半夜就好好瞓了


因為好靜....


不過半夜護士來探熱時


媽咪有少少發燒.....三十七度五


少少啦...護士話其實係正常的


叫我哋放心, 不過都叮囑我哋


如果突然好舒服或者有不妥便要立即通知佢哋


图片4


今日終於都鬆一口氣啊...


還要多謝阿姨和表弟來探媽咪


及好友'叻叻'的探望及送來的水果啊...


更加要感謝張醫生及護士


图片47


媽咪的手術這麼成功順利


真的是感謝上天的眷顧及大家的祝福!


5 則留言:

  1. 可喜可賀again.但之後都係咁重要架,所以你照顧佢之餘自己都要保重呀.不過你媽咪咁勁,應該仲回復得快過我tim呀.....
    [版主回覆04/23/2009 00:10:00]你最近點呀..好啲未呀...返工好嗎....
    你都係呀, 有口話人, 你都要好好咁盡量休息呀

    回覆刪除
  2. 見到伯母精神飽滿同祥和的臉容,我個心既感動又激動呀!伯母同少奶妳真係好叻女呀!所以話,有愛就有力量和勇氣,難關就會成功跨過!YEAH!
    伯母好好休養復康,少奶妳同阿哥同少爺都要注意休息呀。
    喂,你啲ddung公仔點得嚟?快啲share好喎
    [版主回覆04/23/2009 00:10:00]超級感謝感激您一直在我身邊支持我及祝福我們一家.
    我啲公仔咪係你比我的FUNFUN CLUB到搵嫁囉...你快啲去搵啦,

    回覆刪除
  3. 有你一家支持,特別係你這個考順女係身旁照顧,你媽咪除咗會手術成功外,重會好返回覆最fit狀態嘅! 你都要健健康康返工呀!
    [版主回覆04/23/2009 00:11:00]無錯....一定會好快好番...

    回覆刪除
  4. A beautiful perfect day  2009年4月20日(星期一), 天晴, 風和日麗, 令人心曠神怡, 是屬於一個"美滿=HOPE"的好開始! (有信念,就有希望!!) btw, 有一首歌曲,名叫"如果有一天"(劉德華主唱),內裡有幾句歌詞是Luck Luck很有共鳴的, 此時此刻更是和應著這個"美麗的一天" 與你及伯友分享.... "人善天不欺,簡單的一個道理"、"人的快樂,在乎學曉等候"、"別害怕,你心我心,手與手,連成一線,為您可分憂, 好朋友"

    回覆刪除
  5. 無事就好喇! 伯母真係好叻阿, 你都好叻, 照顧得媽咪妥妥貼貼, 你媽咪有你同你哥哥, 仲有你老公孝順, 真係幸福阿!
    祝伯母早日康復!!

    回覆刪除