關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年4月11日 星期六

行山樂@屯門青山寺--第一篇(復活假期第二天)

yc-zhang-143706-32.gif picture by Amy_6503


2009年4月11日(星期六)


行山樂@屯門青山寺--第一篇


(復活假期第二天)


 


話咁快又到復活假期的第二天了


難得今天天氣好, 陽光普照


最好就係行山嫁了...


琴晚即刻約定媽咪及阿哥


至於我的侄仔....啍...佢居然炸腳痛喎....無嚟到...


正衰死嚟嫁

...哈哈..


 


今日約咗媽咪同阿哥10點半係青雲站等


然後一行四人出發lu....


 


 


呢到就係起點嚟的....



原來呢間係阿哥細個時讀的學校


而家無咗lu...咁我就叫阿哥係到影張相留念啦



行咗一陣間...仍然係好斜的斜路啊...阿哥話都仲未係開始喎...


睇吓...媽咪的行山裝束



以為見到呢個入口, 應該唔會再有斜路, 阿哥話你唔好咁早發夢??



嗰然仲有斜路, 天氣好好啊...



行到無嘢做, 咪影番張自拍囉...嘻



轉頭望番頭先行上嚟的路...真係好斜呀...



終於都無斜路了...但係就到樓梯級囉..


陳C奶努力呀...加油呀

...上呀...阿哥都唔知行咗去邊lu...


佢都費事等我哋呢....



終於都見到阿哥了...佢其實等咗我哋三個好耐嫁了...


照平時...佢巳經行咗一半lu...無吹水嫁...



同阿媽影番張相先...



見唔見有兩隻狗呀...其實係有三隻嫁...另外一隻唔知走咗去邊


呢三隻狗每日都陪住我阿哥行山嫁


所以係freind嚟嫁...佢哋真係好乖


行行吓...佢哋會望番轉頭, 睇吓我哋行到去邊, 會等埋我哋嫁



睇吓...阿哥一支箭咁就行到上去...佢好幾次都等唔切我哋lu...


我哋真係行得好慢嫁....無氣啊...



剛好行到這裡...見到阿哥呢個樣同姿勢好好


即刻影咗佢先....好都好like呢張相啊....


影到阿哥好自然



阿哥話, 你哋慢慢行了...我行上去先...你哋行到去紅色柱到等我落番嚟啦...


咁我哋咪慢慢行....影吓相囉..



終於可以影到張全身了...





媽咪幫我哋影嫁....影得好好呀...



嘩.... 睇吓...好高呀....好斜呀..



影番轉頭...條路好似無盡頭咁呀...不經不覺我哋行到山的一半



 


待續....下篇再見!


 



5 則留言:

  1. 幾斜下喎~咪行左好耐
    [版主回覆04/12/2009 09:24:00]又唔係好耐的, 係我哋行得慢, 我阿哥就每日由山腳到山頂, 來回都係個半鐘....我哋就...哈哈...
    琴日我哋由10點半開始....落到嚟...係一點正. 我哋仲未行到去山頂喎...哈.....

    回覆刪除
  2. 一家人行山樂,吸收山上的天地靈氣,好呀。
    伯母精神好好喎。
    [版主回覆04/12/2009 09:25:00]係呀...好好呀....想行山好耐lu...終於都實行到呢....

    回覆刪除
  3. 喂....下次叫埋我....
    [版主回覆04/13/2009 21:33:00]好呀...係喎...早知問你得唔得閒啦...而家要慣吓你得閒先得呀

    回覆刪除
  4. 伯母好犀利呀!加油!
    [版主回覆04/16/2009 00:14:00]係呀...好勁嫁.....我媽咪....
     

    回覆刪除
  5. 嘩~好耐冇見過你地! 榮少個頭剪到咁短呀...咁樣睇落塊面肥左d喎~ 仲有你,以為你近排成日病,會消瘦左...點知又漲左~~
    [版主回覆04/16/2009 00:13:00]我好難瘦嫁...而且我好怪嫁...因為每次病, 我都會肥, 人哋病就會廋...但係我呢, 就相反, 所以我好憎病嫁...
    早排先好努力咁減咗少少, 瘦番少少...而家呢兩個星期, 病咗, 又肥番咗lu...下星期希望可以重頭嚟過, 減番啲啦...
    而且...你唔好忘記..上鏡係肥啲嫁...真人會瘦少少的...
    因為最近好多同事及朋友, 都話我早排廋咗, 佢哋好老實咁講, 之前真係好肥...哈哈....

    回覆刪除