關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年4月15日 星期三

可以做手術了....

 


2009年4月15日 (星期三)


 


不經不覺, 又到去私家醫生---張醫生到覆診了


張醫生為媽咪照咗超聲波


睇吓個腫瘤個大細先


照出嚟的結果係...


淋巴嗰粒就無咗


但係乳房的由7cm縮到4cm


因為4cm的腫瘤都有一定的大size


所以張醫生決定媽咪要做全乳房切除手術


其實我哋心裡巳經打算就算張醫生話可以做局部切除


我哋都會選擇做全切除


因為翻發機會細好多


而且我都問咗幾位專業的人


不過當我哋諗住最快會係5月頭做手術


無諗過張醫生即刻講話要下星期一同媽咪做手術


聽到時...心裡當然係有點好似好快咁的感覺囉


張醫生又即刻叫姑娘打去養和約明天下午去做pet scan (掃描)


因為佢要快....


星期五張醫生會打比我, 約我做手術的時間及準備


好彩明天我係請咗假一天假期


早上要陪媽咪到屯門醫院見醫生


所以下午要去養和醫院到照掃描了


一日做哂啲佢.....不過驚自己及媽咪比較頻樸啲囉...


 


而且我都即刻打咗幾個電話比幾位親友


亦都打定咗比ling姐


話比佢知媽咪做手術的事


及請ling姐有心理準備


下星期要嚟替我


 


好快就到lu...希望順順利利啦....


 


各住好友...記得幫我為媽咪祝福及打氣啊...


 


再有消息....遲吓再告訴大家啦....


10 則留言:

  1. 可以咁快做手術就好啦,越早有得做越好啦.
    幫我同你媽咪講聲加油啦,叫佢放心,好快冇事架啦....等佢好返一齊黎BBQ啦.....
    你都要加油呀.

    回覆刪除
  2. 其實越快做咪越好,可以早d痊癒嘛! 祝伯母手術成功,早日康復!

    回覆刪除
  3. 祝願伯母手術順利和早日康復

    回覆刪除
  4. 腫瘤早一日割除,癌細胞早一天擊走。
    手術一定會順利和成功的!  Fighting!

    回覆刪除
  5. 手術一定順利, 祝妳媽咪早日康復 !!!

    回覆刪除
  6. 早d做仲好啦!快d放底件沉重既心事... 祝伯母手術順順利利!早日康復! 加油!加油!加油!

    回覆刪除
  7. 多謝你再次探訪我呀, 能跟Auntie見見面,真開心!! 伯母好和藹可親! 我Luck Luck 會發功, 祝福她手術成功,一切順利!!

    回覆刪除
  8. 伯友無事架, 努力呀~你都係呀,要好好保重自己照顧媽咪呀!

    回覆刪除
  9. 問題越早解決,身體越早康服,不是更好嗎?
    祝事事順利,身壯力健!!努力加油!!
    B B Q 記得預我一份。

    回覆刪除
  10. 我會為你禱告嫁! 努力!加油!

    回覆刪除