關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年4月26日 星期日

齊來焗曲奇

Photobucket


2009年4月13日(星期一)


復活假期的最後一天


 


呢一篇想post出嚟好耐


但因為沒有時間


直到現在才有機會post啊...


 


今日約咗暑媽, ivy及愛麗詩來我家一起做cookies


在樓下商場, 竟踫到晴晴及晴媽


咁橋...不如一齊嚟玩吓啦...


 



準備材料



開始咗了...



唧花了



ok啦....係咪先...



出爐lu...



今次等我試吓整先...



終於輪到ivy姐了



朱古力曲奇..不過唔夠味..要改良一吓



其餘相片



 


今次好多謝暑媽教我哋整曲奇啊


今次我哋用咗clara比我哋的receipt


超鬆化啊.....


好開心...可以整到咁好味的cookies.


下次我哋約好咗想一齊整pizza.


 


4 則留言:

  1. 曲奇做得不錯
    [版主回覆04/28/2009 23:41:00]味道好好, 不過我覺得唧得唔夠靚啊...

    回覆刪除
  2. 唔錯喎...我都好耐無整cookies lar....
    [版主回覆04/28/2009 23:40:00]你有排都唔得閒呀...不過咁..到時等到孖b大咗, 一齊整仲正呀.....

    回覆刪除
  3. 一齊整開心百倍! 神婆祖祖

    回覆刪除
  4. 喂,整d黎食下好喎......

    回覆刪除