關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年4月2日 星期四

病到屎屎吓....由蕭C奶變咗傻C奶


2009年4月2日(星期四)


 


病後第一天上班


真的沒有精神啊


頭好像吃了搖頭丸


暈吓暈吓咁囉


同一個動作, 唔可以睇咁耐


因為會眼花及頭暈


巳經唔係好舒服嫁啦


一大早, 就比我老闆激到我屎


比佢吹到 啤啤 聲


我都因為太攰又無咩氣


所以都無佢咁好氣囉....


唔講佢了


 


到咗下午, 仲攪笑


我之前入咗兩日病假


跟住順便入埋我下星期二放假


我真係病到 嗡嗡鄧鄧呀...


竟然將放假入咗為病假


老闆問我, 我再check吓...


真係喎...連細老闆都話証明我真係病了...


做做吓嘢....唔得呀...


一入得多啲entry...唔掂呀...超級眼花花...


即時唔再做....


不過, 我將最重要的工作


今日做好


因為我同咗細老闆講咗


我聽日多數都唔返了


因為真係唔掂呀..我一定要休息要瞓覺呀...


不過我都要睇吓明天早上如何啦....



今日唔想煮飯了


買咗啲稻庭烏冬及餃子


是是但但咁食啲嘢就算了


呢幾日就辛苦吓老公個肚仔了


無咩好食...


等我好番啦...必定整番啲好嘢食


最重要係....煲番啖靚湯補番先得....



各位, 都係嗰句...


小心身體啊...



 


另外,


係度多謝大家對蕭C奶的問候


謝謝大家!


5 則留言:

  1. 你好,本店有多款童裝,時裝,有時間入來看看.
    如有打擾,請見諒!


    回覆刪除
  2. 好好休息呀~唔好咁操勞lar...希望妳快d好番啦~
    [版主回覆04/03/2009 20:02:00]我都希望呢個星期內好番啊...因為下個星期好多節目啊...嘻嘻.
    而且真係好討厭咁樣病啊...好辛苦啊...頭重重, 頭wing wing, 瞓又瞓唔到咁多, 好似越瞓越攰咁...又無胃口...唔知想點啊...
    咩都無心機....唉....

    回覆刪除