關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年4月29日 星期三

媽咪的決定·決志


 


蕭C奶的家裡從來都沒有宗教信仰


而蕭C奶和媽咪都沒抗拒任何的宗教


只是一直都沒有信那一派


而蕭C奶的爸爸,哥哥,老公就從來都只信自己


十分抗拒那些宗教信仰。


 


蕭C奶身邊有很多基督教的朋友


間中都會跟他們出席某些教會的活會或講座


但是蕭C奶直到現在都不為所動


我想是因為我與神還未到緣份吧


有時候自己當遇到不安事情


曾經都會自問: 你會信耶穌嗎?


當時自己會這樣回答: 其實自己真的不知道,


但是我總應為, 若神真的存在,神真的愛世人,


我相信若我未曾信神,神都應該會不計較去愛我這個人,


若我祈禱,神必都會聽見吧!


 


朋友CLARA很早以前巳經蕭C奶的家事


早前傾談時,


她問過蕭C奶一個問題:


經過這麼多事情,蕭C奶你會唔會信咗耶穌?


嗰一刻。。。係到諗。。


有時好似好想信, 但又時又唔係好想信,


係因為覺得自己做唔到一位虔誠基督徒


蕭C奶認為若要信神


就必先要諗清諗楚


自己跟本都未READY


就不要草率及麻木去信神


因為這樣會不尊重及尊敬神


蕭C奶不排除有信神的一天


且看緣份吧!


 


至於媽咪


今天約了兩位朋友出來見面


她們都是基督徒


這次見面是為媽咪祈禱


朋友問媽咪以前有沒有接觸過神?


會不會抗拒神?


媽咪答: 以前有跟朋友去過教會,而且都不抗拒神。


然後,朋友問媽咪: 咁你會唔會有興趣想決志呀,


決志的意思係,你容許打開心窗,讓神進入你的內心,


你可以向神祈禱,告訴神有關你的一切。


當時我心諗。。。媽咪可能唔會喎。。


點知:媽咪竟然答佢願意決志。


嗰一刻蕭C奶咩都無諗,係有少少噩然!!


但都唔出奇的。。因為這頭家的而且確發生了太多事。


就係咁媽咪就決志咗了。


 


ANYWAY,點都好,


呢樣係媽咪的決定


蕭C奶永遠都會支持媽咪


只要媽咪開心及安心就得了。


 


 


2 則留言:

  1. 那麼就隨心、隨意、隨緣吧,可能上天以經有所安排也未定呢!
    [版主回覆05/05/2009 19:19:00]對呀...

    回覆刪除
  2. 恭喜你媽媽決志相信神!
    [版主回覆05/05/2009 19:18:00]多謝來訪啊....
     

    回覆刪除