關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年4月11日 星期六

行山樂@屯門青山寺--第二篇(復活假期第二天)


待續...


2009年4月11日(星期六)


行山樂@屯門青山寺--第二篇


(復活假期第二天)


 



等我同老公影番張合照先....好耐都無行山lu...



難得行到等阿哥的地方, 我又同吓媽咪影番張先....



沿途阿榮老公影的花相...



影完相, 諗住行上去睇吓啦..哦...不經不覺阿哥巳經係山頂落番嚟


山下面搵我哋lu....見唔見到圈住嗰度呀...咪係阿哥囉...



阿哥企係到吹吓風, 望吓風景



阿榮老公同媽咪就一邊行都係一邊欣賞風景



好多年阿哥同媽咪都無一齊影過相了...


今日真係好難得....我一見到佢哋咁...即刻影低..


我好鐘意呢張....同一個眼神, 一個姿勢, 好自然....



終於都齊狗了.....佢哋其實係等緊我哋一齊落山啊..



媽咪要飲水補充吓



 



難得可以同阿哥行山....梗係要同阿哥影合照啦...


我哋倆兄妹真係好多年無影過合照了....


我會好好珍惜...



呢張我都一定會好好記住...好好記住呢個moment....



倆母子...不需要理由...影相都咁夾....呢張我都好like



落山lu....啲狗都巳經行咗落去lu....



話咁快又落到去個塔到lu....



落到嚟個亭到...坐吓休息吓..食個生果先....



睇吓老公個行山裝束...好型啊....


係條裙嚟呀....哈哈....



沿途的植物





 



 



3 則留言:

  1. 睇到伯母,阿哥和左髀少奶嘅合照,好感動呀。
    [版主回覆04/12/2009 09:27:00]我自己都好感動, 如果加埋阿爸就最好啦....我會等待上天的安排.....

    回覆刪除
  2. 哥哥和伯母的身體都很好看見都很開心。狗狗也來一起行山,真有趣,如Ivy姐一起行山的話,一定雞飛狗走。
     
    [版主回覆04/16/2009 00:15:00]無錯...當天我都係咁樣同我媽講, 好彩無叫ivy姐, 因為我唔知會有狗嫁嫲...仲要咁大隻..ivy姐一定即刻番屋企囉....
     

    回覆刪除
  3. 你去呢個 blog 度睇吓,佢有好多湯水介紹,我諗會啱伯母! 經理:如果Ivy姐都去,雞飛狗走果個一定係Ivy姐囉!
    [版主回覆04/16/2009 00:16:00]嘩...謝謝您呀dada, 好正呀....

    回覆刪除