關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年4月22日 星期三

手術後的第一天


2009年4月21日(星期二)


 


今天醫院的阿叔又是一大清早叫醒我


呵呵呵...可是我今天很鬼馬啊...


當聽唔見阿叔叫我.囉...係都唔肯起身


同媽咪用眼神交流.....媽咪都係到咋瞓...嘻嘻...


不過....過多十五分鐘啦...阿叔又叫了...


無奈都係要起床了....



由於媽咪剛做完手術


所以由琴日下午到而家都唔可以落地行啊


不過媽咪的精神的確不錯


真係無唔舒服, 無頭痛, 無頭暈, 無嘔


阿媽你真係勁呀....


都係以前啲人啲身體底子勁呀....



自己流洗後, 都為媽咪抺吓面仔及頸及四週圍的部份


比啲水佢飲吓, 洗好啲提子比佢食吓


跟住我就出去外面買早餐返嚟同媽咪食了


今日買咗琴日同阿哥出去食的餐廳


'昌記'...佢啲嘢真係好食又平又足份量呀...


今日要咗兩個通粉, 仲有埋多士及茶


都係48元....仲要好鬼好味...嘻嘻


係喎講時講都唔記得琴日post埋我同阿哥食的嘢添...


遲吓啦...因為都好想介紹比大家啊...


 


 
 


 


'昌記' 好出名的魚片, 咁我當然想買嚟比媽咪試吓啦


因為琴日我巳經同阿哥試食咗, 連大廚都話ok....咁就真係幾ok嫁



佢啲通粉好鬼大粒嫁, 連護士見到都八卦問我哋, 點解你哋啲通粉咁大粒的..


我就話比佢知係邊到買...護士就話...哦...'昌記' 我都有食啊


不過就未食過通粉, 原來咁大粒嫁.



如果個粉唔要雙拼, 就要跟一份多士...仲有得擇要薄定厚添呀


我做過research, '昌記'的厚多士係有2吋咁厚的


睇嚟我同媽咪都唔會食得哂, 所以我係要咗薄多士


叫咗要多啲醬...真係多啲嫁...好有成意囉...因為有時第二間叫咗都無多到呀.


而且佢仲要問你要 '看'底定 普通底嫁...勁好囉...



返到去病房, 就餵媽咪食通粉lu...


同媽咪分甘同味..一人一半多士


媽咪話都幾好味喎...


跟住佢食魚片啦....佢話好彈同和香口喎...


我話係呀, 琴日同阿哥試食咗


呢間嘢又平好味...所以今日咪專登去呢到買比你試吓囉...


不過真係好大碗...明天要買一個早餐兩份先得了..


因為到最後, 我媽咪的通粉真係仲剩咗一半


我個碗呀. 都真係格硬食埋佢嫁...真係好飽呀


呢間'昌記'最啱啲大食朋友呀..


媽咪好叻好好胃口, 都食咗兩碗仔.


 


吃過早餐....媽咪睇吓電視....或者小睡吓, 閉目養神...


沒多久....到十一點左右...張醫生出現了


張醫生問我哋食咗早餐未, 食過啲咩,


護士立即記錄下來


然後張醫生見到媽咪面色咁靚, 又無嘔又無唔舒服


又有胃口, 咁佢就話可以唔要'釣鹽水'嗰個,


一間叫護士幫你拆咗佢, 試吓落地行唔行到


睇吓傷口有無痛或者行的時候唔舒服


張醫生話未知幾時可以出院


要睇埋明天


我問張醫生個傷口有幾多針呀


張醫生話因為唔係好似平時嗰啲咁


係內針嚟的, 所以係睇唔到幾多針


咁張醫生話無需要拆線的


咁講多幾句之後


張醫生就要走了....佢話明天再見!



過多一會, 護士入嚟同媽咪拆走釣鹽水嗰包嘢之後


我就陪媽咪嘗試落地行吓了


我係咁不繼問媽咪....行唔行到嫁??


痛唔痛嫁??   有無唔舒服呀??


傷口痛唔痛嫁??  攰唔攰呀??  真係ok嗎??


一連串係咁轟炸我媽.......


跟住媽咪就好輕描淡瀉咁回答我:  唔痛, 無唔舒服, ok, 唔攰, 行得好好.


只係媽咪話個傷口有啲啲...佢好著重咁講, 係好啲啲好少好少痛.


話....再一次講....阿媽你真係好好好勁呀...


真係好似咩事都無咁喎!!!  勁!


而家行得就方便好多了....而且都無咁悶囉...


行吓行吓....阿哥送飯嚟了


不過因為我哋頭先真係食得好飽呀


所以我哋唔食午飯住, 飲咗一碗湯先


跟住傾吓傾吓....好舒服呀


因為我哋三個人大家傾吓好開心


跟住肚餓lu...咪又同媽咪開餐囉...


嘩...不過都仲剩好多餸喎同湯喎


咁我就話....留番今晚我同媽咪及老公食啦


之後叫咗阿哥早啲返入去


我今晚就唔留係到過夜


我就同媽咪食埋晚飯先返屋企


因為媽咪精神又好, 又行得, 咁阿媽話唔好留係到了


咁我就同阿哥大家商量好


早更就阿哥, 佢負責午飯,


我就負責晚飯, 早餐我就買定面包比媽咪.


大家分工合作.....咁就無咁辛苦囉...



又到差不多六點左右


好友'叻叻' 又來探訪媽咪了...


沒多久堂妹阿姍放工後, 又來到探訪媽咪


大家傾談一會, 都夜了,阿姍先走,


沒多久收到一籃很美麗的花及水果啊...


原來是我的一班地院的同事送來的


謝謝您們啊....這麼有心


唔怪之得我媽咪咁快好啦...因為一直有你們的祝福及支持



時候不早了, 叻叻都係時候回家吃晚飯了....


我便送叻叻搭車


多謝佢兩日都嚟睇媽咪啊...


雖然話佢住得近啫..但都要用時間來探病....


超級多謝叻叻的心意啊...


返到病房, 橫掂無咩做,


咪同媽咪影吓相...因為要交差呀...


嘻嘻....要比番啲同事睇吓嫁嘛....


   


睇吓媽咪笑到幾甜...



阿媽仲係到扮玩電腦, 擺post添呀....




媽咪話啲花好新鮮好靚...啲生果都好靚咁喎...



等到阿榮老公嚟了


開餐lu....食飽飽, 我就執定自己的日用品攞番去屋企先


然後安頓好媽咪後


我哋就走了...媽咪話佢都要休息了


咁好啦,...你要自己小心呀...


我同阿哥聽日再嚟了...


 


3 則留言:

  1. 很高興看見伯母精神奕奕,比我上次看見她時還要肥肥白白,精精靈靈,及漂亮多呢!真的很高興伯母能這麼強勁,能有這麼多友好為你發功及打氣,但最主要還是有一對子女的憮微照顧,要盡快康復。
     
    看見你拍的照片,真的為你放下心頭大石,同事們看見花果藍也覺得很漂亮呢!只要伯母喜歡,我們也很高興。在這我再次祝福伯母身體健康,身心愉快!

    回覆刪除
  2. 真好呀!伯有咁精神,她真是很叻,當然啦,她咁幸福有你們兩兄妹的照顧,又加上有好女婿的關心,真是幸福!妳放心啦,伯有會好快好番,到時她一定比現在更靚更精神!妳又要忙於帶她享受美食!妳都要保重身體,妳要有強健體魄照顧媽媽!我們衷心祝福伯有身體健康,日日都笑口常開,靚靚每一天!我們個個都支持妳和伯有!

    回覆刪除
  3. 伯母, 你係得ge!

    回覆刪除