關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年4月24日 星期五

後會無期

 


2009年4月23日(星期四)


 


今日係我放假最後一天


願定放埋星期五的


不過知道玲姐唔可以過嚟替我, 我老闆又發脾氣


咁我咪諗住, 見媽咪ok, 又有阿哥係到


不如早一天返工, 做吓嘢


唉....點知...我都唔多講了, 太激氣, 唔想提了


總之一句講哂: 好心著雷劈!


我都費事同啲 '垃圾膠袋' 計較呀!


 


** 備註: 垃圾膠袋 --- 垃圾基本上可以用來堆田, 代日子久了便會被化解的, 但膠袋是不可化解的物料, 用幾耐時間都唔可以化解到, 即係一無事處,


.


 


唔提佢了...講番我阿媽先..嘻嘻


今日一早起床, 晾好衫, 拖埋地, 摺衫等等家頭細務


跟住就叫老公起身返工


到咗十二點, 我就打比晴晴媽了


因為琴晚約實咗晴晴及晴媽一齊嚟探我媽咪


先同佢哋倆母食咗lunch先


跟住就坐車去我媽咪到了


去到媽咪家, 哦, 原來叔公叔婆嚟咗探媽咪


開頭晴晴好驚嫁...只係要晴媽


不過跟住一輪熱身之後...就好好玩了...


 


叔公叔婆坐咗一陣, 夠鐘要湊孫仔放學, 所以要走了


跟住就淨番我哋幾個了


呢個晴晴呀....係咁將啲生果攞嚟攞去


不過好得意囉....個個細路仔都係咁的...哈哈..


傾咗一輪之後..晴晴媽都要買餸了


而我都係要準備今晚的晚餐


所以送咗佢哋上車之後, 我就去街市買餸了


 


媽咪好好胃口呀...


面色其實ok, 不過都睇得出係差少少的


不過唔緊要啦...慢慢調理番


而且仲有一關---電療


過埋呢關..咁就可以話係同呢個病say goodbye了


呀..唔好話goodbye, 咁咪即係再見


都係唔好再見了...


後會無期先啱...


 


終於趕走癌細胞


媽咪一世永無憂!


1 則留言: