關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年4月10日 星期五

Lady Night@麗港軒


 


2009年4月9日(星期四)


 


今天是放假前的最後一天


今天晚上約了幾位好友一齊吃晚飯


特別之處是....沒有男人啊....


只有我們六個美女...


我, 叻叻, 蕉蕉, dada, ivy 及經理


所以今天的標題是"Lady Night "


下一張(熱鍵:c)
 


我們真的好久好久沒有試過一齊吃飯和見面了


但是呀...好友'經理'真的不爭氣啊


早上還好好的...到了十點多


她突然不舒服啊...她都不知道是甚麼原因


只是很想嘔吐


最後到了差不多放工的時候


我打過電話給她


她最後也決定不去了...因為她好想有點發燒啊...


最期待的今天晚飯的人...是她..


但是現在啊...沒有她了....


唯有我們拍多一點照片給你看了...


下一張(熱鍵:c)
 


平常我們多數都會在港島區食飯的


今天我們去了很遠的地方


就是藍田----麗港城的會所吃晚飯


這是好友'蕉蕉'的介紹


我們就過來嘗一嘗了


但是出了地鐵之後, 都要走很遠才到啊...


下次我們都要再考慮一吓了...



荷包鱔湯


不是一碗碗, 每人一個茶壺仔, 不要少看這個茶壺啊, 飲極都仲有, 其實都有兩碗, 


好足份量. 好好飲啊...好清甜, 內裡用一片葉包著鱔, 邏有冬菇呢


 




 


潮州凍蟹


排得好鬼friend喎...呢個一般啦, 因為肉質不夠鮮甜啊



自備紅酒


蕉蕉帶了一支紅酒來...經埋你走寶lu....好好飲, 好易入口啊



味菜鱔煲 --要預訂

待應送到時, 煲內的湯汁還滾吓滾吓呢...好正....好好味


個鱔好入味, 充滿味菜味....唔錯呀



鹵水鵝片, 鵝腳,鵝翼及豆腐


嘩...超大碟啊...而且仲好靚添...好入味



九肚魚春卷


平時食開的春卷, 多數都係菜, 肉, 今次呢個都幾特別啊..


原來成條九肚魚係入面, 仲有少少菜, 仲有少少芥末,


不過對於一向唔鐘意食炸嘢的我, 我都係覺得食半條就夠lu..


不過佢哋就好like了.



 


潮州炸雙棗

應該係蝦及蟹...呢個就超級失望lu...


我哋都覺得超級嫲嫲哋....好普通...


我個人認為...係唔好食添呀...因為最後我有一粒無食哂就唔要lu..



蘿蔔酪


我就好like呢個...佢哋幾位就覺得如果可以做得再乾身啲, 脆啲就仲好



綠豆甜品


ok啦, 送的都係差唔多嫁了....



 



經理....有得睇就無得食啊.....哈哈...


 



7 則留言:

  1. 我好回味條九肚魚春卷呀!Yummy yummy!
    [版主回覆04/10/2009 23:35:00]小吃多滋味啊.....繼續回味啦...

    回覆刪除
  2. 好似好好味咁啵...嘻嘻!半夜都俾你搞到流口水
    [版主回覆04/11/2009 18:21:00]咁又無整到你啲衫濕哂啊...

    回覆刪除
  3. 嘩!好吸引呀,凡都好想join你地囉...haha. 不過唔係剩係為咗啲野食,而係好難得嘅lady night同友情... 好羨慕呢
    [版主回覆04/11/2009 18:20:00]下次啦...一定有機會的..嘻嘻....

    回覆刪除
  4. 荷包鱔湯
    好特別喎~
    [版主回覆04/11/2009 18:20:00]係呀..呢個真係好好飲啊...全個餐每位都係138元. 個份量呀, 勁大呀....一定夠食, 我哋都食唔哂添呀...

    回覆刪除
  5. 很特別的美食
    [版主回覆04/11/2009 18:21:00]都ok的....不過就遠啲囉...

    回覆刪除
  6. 你地六美女都識飲識食喎~

    回覆刪除
  7. 嗄!有得睇無得食,果晚我仲 發燒到100.5度
     
    一回家就睡在床上,吃晚飯(粥)也是在床上吃呢!一直睡睡醒醒的直到第二天下午五時才起床吃我的午飯(粥)。第一天假期就泡湯了。
     
    看見你們的美酒靚菜真是不開心,明明是我最期待的,但偏偏就只有我不能來,真是激氣,維有望梅止渴,等待下次吧!
    菜式也很美味,賣相也不錯,鹵水鵝及白鱔煲也很吸引,真可惜—!

    回覆刪除