關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年4月20日 星期六

自製梅子酒 (內附食譜)


2013年4月6日(星期六)

終於都有時間寫番個梅酒食譜, 好多朋友仔見到蕭C奶浸,
又想一齊玩吓, 問咗我幾次食譜做法,
但我都真係無時間寫啊..
所以最後我都一一在電話口述了給各方好友聽.
實在不好意思啊...這麼遲才出做法.

其實聽煮婦們講, 清明節起計至到五月頭前都有青梅買
未浸的朋友, 可以趁還有少許時間
試吓浸啦, 真係一啲都唔難浸嫁


參考了鬼嫁及日本的做法, 分別浸了:

一樽2L的原味梅子酒
一樽2L的黑糖梅子酒
三樽1L的完熟原味梅子酒

嘻....浸了五樽梅酒....


自製梅子酒

浸梅酒有很多方法的, 看看的用的份量吧:

2L的原味梅子酒份量如下:
這是參考了日本的方法去浸.
500g 青梅,  日本燒酎 900ml, 太古單晶糖 250g



2L的黑糖梅子酒份量如下:
這是參考了鬼嫁的方法.
600g 青梅,  日本燒酎 1200ml, 太古單晶糖 200g, 太古黑糖 133g




1L的完熟原味梅子酒份量如下:
這也是參考了鬼嫁的方法.
300g 熟梅,  日本清酒(白雪) 600ml, 太古單晶糖 166g




無論你做幾多LITRE, 做法都是一樣的. 只視乎你用咩酒.



做法:

1)  梅子沖洗乾淨, 瀝乾水份, 讓梅子自然吹至乾身, 然後用竹籤挑去梅子的蒂.

2)  再在梅子上吉小孔, 使梅液易於滲出.

3)  準備一個密封的玻璃瓶, 分別放入梅子, 糖及酒.

4)  然後用保鮮膜封密, 蓋上樽蓋.  並寫上日期, 份量.

放置在陰涼, 乾燥及陽光照射不到的地方, 偶爾將它搖晃一下,
待糖完全溶化之後, 便可讓它靜止存放, 約三個月後, 就會變成
一樽金黃通透, 清香迷人, 酸甜可口的自製梅子酒了.    







我的黑糖梅酒及原味梅酒
唔知三個月後味道如何呢...










我的兩樽1L完熟梅子酒.....好鬼可愛...
日日都望吓佢, 好鬼得意嫁...

聽JACKY YU講, 話用熟梅浸的梅酒, 泡出來的酒顏色會較深, 香味會較濃.




BLOG友, 豪姐, 之前請過我哋飲佢的自家泡製梅子酒,

她就加入了一湯匙的蜂蜜,  可以令到啲酒香甜啲,

無咁重酒精味.

所以我也會將其中一樽1L的加入蜂蜜, 看看味道跟無加的味道分別如何.

請教了豪姐, 她說大約一個月後就可以加入一湯匙的蜂蜜,

加入後, 只能搖, 不可攪拌.

大家也不妨可以試試, 看看自己到最後是喜歡怎樣味道的梅子酒啊..








後記:

如果用酒精濃度較低的, 如我的1L, 用白雪的清酒, 最好係一年左右就要飲了.

相對地, 用燒酎的, 因為濃度較高, 所以就可以浸多一年半啦.

但如果你係用酒精濃度30度以上的米酒, 因為高濃度酒精更誘發果實的芳香味道.
所以也可以選用: 用冰燒, 雙蒸, 廣西米酒, 九江米酒等等...用上這些酒,
大約可以浸上兩年吧...(其實我自己估嫁咋...WAKAKA)



2 則留言:

  1. 我今年都用清酒浸咗一樽,上年用Riesline但未開封未知好唔好味。
    [版主回覆07/06/2013 09:24:17]好緊張嫁...我都係第一次整, 唔知收成結果係咩味呢...嘻

    回覆刪除
  2. 想問你支白雪清酒邊度有得買呀 ??
    [版主回覆07/06/2013 09:25:39]HIHI, MAMEI, 我去咗旅行, 剛回來, 不好意思, 這麼遲才覆你啊..

    白雪清酒, 好多地方都有買, 例如, CC SUPER, JUSCO, 百佳, 惠康都有嫁..你去搵吓. 好多嫁.

    回覆刪除