關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年4月5日 星期五

【深夜食堂煮婦同樂會】第32話-芝麻菠菜

【深夜食堂煮婦同樂會】第32話-芝麻菠菜


巳經逃課了好幾個星期, 咪又係忙囉..

而且有時要有MOOD我先會去做...SO....^^

因為我和少爺都要少吃菠菜, 所以一直都逃逃逃

直至早幾天, 有朋友來吃飯,

我就立刻做了這個前菜

待好友品嚐, 而我又可以補交功課啊...哈哈...


個汁我參考了MRS HORSE的

因為我見佢用了柚子醬油, 而我家也剛好有這枝柚子醬油

所以我就跟了MRS HORSE的汁料啊

我沒有跟MRS HORSE的份量

我只有自行調較出嚟來

調到覺得啱自己味道就算了.







材料:

菠菜 適量 (我買6元)


汁料:

柚子醬油, 芝麻, 糖, 麻油, 冷開水, LEMON 汁



做法:

1.  先把菠菜洗淨, 去蒂,   鍋滚水後, 加入少許鹽, 放下 菠菜灼3分鐘.

2.  灼好後, 把菠菜放入冰包冰水浸一會

3. 浸冰水時, 就準備汁料, 先把之麻磨碎一下, 把另外的汁料一起撈勻.

4. 之後用手將菠菜大力壓出水份

5.  淋上汁料, 完成.










【深夜食堂大家齊來煮】

這星期大家的作品長怎樣呢?

偽主婦




OL醉愛廚房





肥師奶小學龜





春卷





little-bird





Mrs. Horse





噹..噹..





Jo 姐姐





Helen





鬼嫁





:+:+:涼粉子:+:+:





要加入我們嗎?EMAIL我吧!


沒有留言:

張貼留言