關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年11月29日 星期五

LC buffet 無水蒸




在我這麼多Le Creuset的鍋中

出鏡率最多的是這個'26cm buffet"淺鍋

好用到不得了.  實在沒有浪費金錢及地方

很多朋友看見我買完一個又一個的LC鍋

問了我很多問題:

真係好好用嫁???

有咩好處呀, 吓吓都千幾蚊一個嫁喎???

其實佢咁多SIZE, 顏色, 係咪有分別嫁???

咁如果我都想試用, 咁第一個, 你會見議我買邊個款呀???

***************

鎖水高囉, KEEP住個保溫囉, 慳一半時間囉,

同埋佢靚囉, 連餸帶鍋上枱, 靚囉...

顏色吸引囉, 食飯時都會開心好多囉....

我只會係甘回答我啲朋友...XDDDDD

****************

至於問我見議第一個LC鍋係買邊款,

經過我年幾多的經驗

(其實也要看本身你多烹調甚麼菜式)

我會見議買這個LC BUFFET (淺鍋)  或者  18CM的 ROUND

若果你八成以上一定煮中式的菜式

肯定你會有很多蒸煮的菜

這個淺鍋必定幫到你...哈哈...

尤其是蒸!!!

連我媽媽也愛上了這個BUFFET

*********************

我大多數平日必煮中菜

因方便可以帶LUNCH BOX

加上我家少爺很愛吃住家菜

而我每餐都必會有一味是蒸的菜式

購買了這個BUFFET回家

基本上每晚也用到它

我最愛用它來做無水蒸煮

我最常用它來:

蒸魚, 蒸菜, 蒸排骨, 蒸肉餅 等等..

甚至乎用它來煎蛋, 炒蛋又得,

煮西餐又得, 例如: Risotto, 意粉等等

還可以用來打邊爐啊....

用途很多, 非常實用.

*********************

我真的十分見議朋友買這個

因為十分喜愛它的無水蒸功能

所謂無水蒸, 就是用蒸的方法

但又不需要蒸隔及水

只要直接將食材放在鍋中,

蓋上鍋蓋, 較好時間, 開火蒸, 就攪掂了.

慳水, 而且還可以保留原汁原味.

****************************

我最愛蒸魚

只要放點蔥段及薑在鍋底

放上魚再放蔥段及薑

就可以蒸了

而蒸魚當中也可以有少少變化

例如: 可以用豆腐, 勝瓜, 竹笙, 菜鋪底, 同魚一齊蒸, 這樣就可以一鍋過, 有菜有魚

而且還要原汁原味, 好鮮甜呢.

***********************

因為朋友見到我平日的BLOG裡的菜式

再經一經我簡單的介紹下

也敗了這個BUFFET 淺鍋了....哈...

可以勸敗到朋友們

真的十分開心

歡迎加Le Creuset 行例啊....

大家一齊努力COOK COOK COOK

分享烹飪心得啦.  ^O^

沒有留言:

張貼留言