關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年12月2日 星期一

蒜茸粉絲蒸蝦





又來LC無水蒸煮意....
一直也想試煮這個蒜茸粉絲蒸蝦
昨晚媽咪來吃飯, 就事先請媽咪幫我買定啲中蝦先
媽咪代買代洗代切代準備
我一回到家, 只需要煮...哈哈...(有媽咪實在太好, 好想住近媽咪一點啊!)




媽咪昨天買了十隻中蝦
媽咪找不到新鮮蝦, 唯有買了海鮮檔的冰鮮蝦
這一碟蝦, 都只買了75元
若出街吃...OH....又要花你百多元呢...
又是那句, 在家吃海鮮最平宜!



原本我打算把蝦只在中間切開不切斷
可是...可是...媽咪太快手了..
我回到家, 媽咪剛好把蝦切斷了一半...(@@)
不過當時我無出聲, 因為媽咪都係諗住幫輕我啫...哈哈...
加上自己又無一早同媽咪講我想點切.   
無所請啦, 最多無咁靚仔啫...味道一樣係...頂瓜瓜!!

********************************************************

看看我的做法吧....

材料:

新鮮 / 冰鮮中蝦                   10隻
粉絲                                         1包 (大包小包也可以)
蔥花                                       適量

蒜茸醬:

蒜茸                           可以準備多一點                           
薑茸                           半湯匙左右  
辣椒                             1隻    (切碎)       
豉油                             適量
糖                                 少許
鹽                                 少許
胡椒粉                         少許
麻油                             適量
油                                 1-2湯匙

(以上醬料, 自行調配啊...自行試一試味.)

準備蒜茸醬:
先把一半的蒜茸及薑茸, 在小鍋中加入油爆香, 盛起再加入餘下的所有蒜茸醬材料及調味料, 拌勻, 備用.




做法:

(1)  中蝦洗淨, 剪去蝦鬚及頭的尖的部份及蝦腳, 切開兩邊備用.

(2)  粉絲用水浸軟, 用凍開水過一過冷河, 備用.

(3)  準備一隻碟 / LC BUFFET 鍋, 把粉絲鋪在鍋底上, 然後加入少許蒜茸醬拌勻.

(4)  然後把中蝦平均鋪在粉絲上, 再平均的把蒜茸醬鋪在蝦上, 最後灑上蔥花.

(5)  LC BUFFET 鍋, 開中小火, 三分鐘, 再轉小火四分鐘, 熄火焗三分鐘, 完成.

(6) 上碟前我自行再放了卷型的蔥花在中間, 上碟. ^^


REMARKS:

**  粉絲用凍水浸軟, 盡量不要用熱水啊.  因為用熱水浸, 巳經把粉絲浸到熟咗少少, 再去蒸, 就會好淋身, 而且用熱水浸, 粉絲巳經吸飽了水份, 會令到粉絲吸收不到蒜茸汁.

**   蝦買回來, 若未到煮的時候, 請先放雪櫃保持新鮮, 煮前才清洗及劏啊, 才可以KEEP住鮮味.

**  若沒有LC BUFFET 鍋, 燒熱一鑊熱水, 水滾後放入蒜茸蝦, 用大火隔水蒸5-8分鐘, 完成.



蒜茸粉絲蒸蝦, 十分容易, 而且自家煮, 除了便宜外, 最重要是吃得健康!

沒有留言:

張貼留言