關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年12月15日 星期日

Xmas Market @ Donna Dolce


星期六去咗DD的Xmas Market
一點多去到, 人不算多
今次的貨品, 大多數以黑醋,
芝士, 酒, HAM為主
 
這次沒有買太多東西
因為一來雪櫃無位
二來聖誔不在港
所以純碎去逛一逛
 
 
****************
 
一直很想試整鴨腿
但依然沒有時間 :(  嘻...
上次DD的WEEKEND MARKET有巳經熟了的鴨腿買
但因為很快更沽清
所以無得試吃
 
這次因為人少, 去到時還有幾只鴨腿
這次二話不說, 立刻買了兩隻
找天可以試吃了...
當然找次我一定會自己做的.
 


 
煙雞肉
 
又是方便之選, 即食的, 試吃了, 味道不錯

 
TUNA TOMATO
 
大大樽都只售180元
十分抵吃
這是幫朋友買的
因為上次我買了
朋友到我家, 我請她吃
她吃了, 覺得很好味
最好的又是即食
方便
又可以用它來煮意粉呢...

 
 
Sparkling Red
 
最近開始喜愛飲酒
因為很多時跟敗婦聚會
她會都很愛飲酒
而我不太慬
這款酒, 試飲後,
很容易入口, 帶甜的多
很好飲,
立即買下來...

 
Sparkling Red

 
芝士
 
唔記得係咩芝士
只係同我老公一齊試咗幾款後
大家都愛這個味道及口感
就買下來...

 
 

 
這個軟芝士
胡盧型
上次去DD到即場試吃過
熱熱地, 很特別,
加上淡口, 我和老公也喜歡
這次再入貨....
 

 
示範給大家
切片, 放在焗盤中,
焗爐120度, 焗大約十秒左右
就得嫁了...

 
 
 
其實佢啲黑醋都好好味
不過好貴呀, 我又唔係一定要食,
所以無買LU..哈哈..
 

沒有留言:

張貼留言