關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年12月12日 星期四

紅酒燴牛仔膝@beka

早前幾位敗婦去Logostina Cooking Workshop
學了這個 [紅酒燴牛仔膝]



敗婦們說非常容易煮
剛巧也要試用BEKA的鍋子
而且也未煮過牛仔膝
既然她們說EASY
一於就試吓

謝謝敗婦們的分享!!

食譜來至煤氣烹飪中心

********************************


材料:

牛仔膝    4件,  1公斤
(但我當天只買到三件 (圖中約800克)
洋蔥      半個
甘筍    半條, 切碎
西芹   1條, 切碎
罐頭番茄連汁    200克
月桂葉    2片
乾百里香 / 雜香草   1/4茶匙
紅酒    100毫升
牛肉湯精    1粒
水  300毫升


ZOOM埋影近啲
比大家看清楚我的材料


牛仔膝個樣係咁嫁
中間好大件骨, 煮咗後, 有啲牛骨髓, 好好味嫁.
咪以為煮咗後, 啲肉會縮咗, 無嘢好食,
但其實煮完後, 都仲有好多肉
同埋都幾'漏'嫁...


做法: 

先把牛仔膝洗淨, 印乾水份, 用海鹽及黑胡椒碎醃一醃, 備用.


西芹洗淨, 切粒, 備用


洋蔥切碎, 備用


甘筍切粒, 備用


準備一煎pan / 煎鍋, 燒熱pan/鍋,
加入少許油, 用中大火把牛仔膝煎一煎


煎至金黃色, 如圖
取出放在一旁, 備用


同一鍋, 放入2湯匙橄欖油, 先將洋蔥少至透明


再加入甘荀, 西芹, 香葉及百里香, 同炒香


加入蕃茄碎連汁及牛肉湯精, 拌勻


灒紅酒,  用中大火煮至差不多完全蒸發為止



牛仔膝放回鑊中, 加入水



蓋上鍋蓋, 滾後, 轉小火炆牛仔膝約45分鐘至1小時熟透及稔身.
用180度焗爐, 炆牛仔膝, 時間和明火一樣


************

煮好後, 把牛仔膝取起,
取出月桂葉, 將餘下汁液蔬菜以攪拌機一同攪成醬.
汁液用隔篩渣後放回煲內與牛仔膝同煮熱,
調味後可與意大利燴飯或意粉同食.



美味的牛仔膝配意大利飯, 一流呀.



牛仔膝好稔身, 非常容易吃.
又入味, 我家少爺讚口不絕.





這一件骨比較大, 所以cc super 的售貨員便宜了一點給我. :p



**  煮的時間, 不同爐具及鍋子, 要自行調配. 
而我45分鐘巳經好夠稔身了.

** 牛仔膝可以到CC SUPER購買, 不算太貴, 大約26元, 100g

** 食譜中, 汁液連蔬果用攪拌機打成醬, 我只用了小許汁液來打,
因為我想保留一點蔬菜拌碟及品嘗.

** 牛仔膝洗淨, 必定要印乾水份, 才醃才煎

********************

常常在意大利餐廳都看到這個菜式
一直以為很難煮
但原來一點也不難
實在很開心, 可以又來煮到一款美味的西餐
不用常常只煎牛扒, 炆牛肋條
又多了一款新菜式.


 
 




2 則留言:

  1. 回覆
    1. 可以呀, 可以把它換成羊膝. 時間可能比牛的要多一點點.

      刪除