關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年4月28日 星期二

手術後第一次覆診

 


2009年4月28日(星期二)


 


今日媽咪要返去張醫生到覆診啊


約咗三點四十分


大約差不多到四點半就可以應診了


張醫生今日為媽咪取走流血水的喉


 


今日真正見到媽咪的傷口


其實我好驚, 唔想睇到媽咪的傷口


因為我知道我見到一定個心好唔舒服


好心庝


但係....今日都係睇咗, 嗰吓個心當然唔係幾舒服啦


其實個傷口的疤痕都好長


真係有成巴尺咁長....


見到點會唔心庝...


 


其實有時係到諗


如果係當事人, 真係幾難受


尤其係沖澡時


無衣服, 一見到鏡時...


見到自己的傷口, 個心你都咪話...真係會多少都有啲唔開心


個種唔開心, 唔係你平時嗰啲唔開心


真係要個人好識諗, 要有勁多正能量,


先可以克服到


有時講就易, 但係要面對時


真係要用好大好大的勇氣


其實我個心都好驚媽咪唔開心


不過..呢啲一定要佢自己面對


我做女的, 只可以默默支持佢


 


媽咪同張醫生講


話翼下至手臂位都有啲好似 '刺痛' 的痛


張醫生話係正常的


因為淋巴切除咗, 要等佢慢慢長番及好好休息


大約過多三至四個星期


應該就會好好多, 叫媽咪不用擔心


現階段一定要好好休息及不要做任何粗重的動作或工作


咁個傷口就會快好番好多的


 


跟住張醫生話至少要個傷口休息一個月


先可以做電療


而且佢要同其他醫生開會


要等埋份開會報告


到時比我哋攞去屯門醫院到安排做電療


 


另外個腫瘤化驗報告出咗


無開題, 即係話個腫瘤無其他不好的壞細胞


媽咪身上的所有癌細胞都經巳切除哂


最後做埋電療將癌細胞殺死,或損害它們以抑制其增生


咁就真係very good了...


 


而家張醫生又約咗媽咪


下星期一, 即係5月4日返去再覆診


要再睇吓個傷口到時埋成點


報告完畢


bye bye


 


4 則留言:

  1. 再次幫我同你媽咪講聲加油啦......

    回覆刪除
  2. 伯有有你們一家人的支持,她一定會勇敢面對。我們會全力支持她。近日新聞經常播豬流感,大家都要小心身體,妳和伯有到醫院都最好載口罩,以防萬一。平時,伯有在家好好休息,不要到人多的地方,因為不是豬流感,都多流感,現在她一定要好好保重身體。
    祝身體健康!生活愉快!

    回覆刪除
  3. 成功在望,祝早日康復!

    回覆刪除
  4. Yes, fighting fighting fighting!!!!!!

    回覆刪除