關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年4月29日 星期三

豬流感

 


最近有豬流感


真係煩啊.....都好怕好似之前咁


希望大家好好保重身體


多啲洗手, 注重衛生啦


咁大家都會安全啲嘛....


 


而我都巳經叫媽咪少啲出街


因為怕佢會受到細菌傳染


最多都係叫佢落去樓下的公園行一會


同埋要多啲休息


係就係可能悶啲


但都係要小心啲好....


 


各位


保重呀....


4 則留言:

  1. 吳吳!我都好怕怕牙!

    回覆刪除
  2. 希望唔會好似sars咁! 神婆祖祖

    回覆刪除
  3. Yes,大家要你重呀,小心抗疫!

    回覆刪除
  4. 大家咁話啦.....

    回覆刪除