關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年4月2日 星期四

一分錢一分貨

下一張(熱鍵:c)
  


 


蕭C奶最近試了


灣仔碼頭新推出的


'辣四季豆豬肉' 餃子


好好味....因為佢係中度辣


如果有朋友仔喜歡食辣的


不妨試吓啦....



另外...


平時蕭C奶用的麻油


不太講究


只看價錢


最緊要係平


因為蕭C奶認為款款麻油都是差不多啫


總之係麻油的都會香嫁啦


所以最緊要平...


不過最近蕭C奶成日聽到人人都話


日本的麻油


係非常非常之香


同平時嗰啲麻油係完全唔同


剛巧蕭C奶屋企的麻油用完了


蕭C奶就心思思去到超市睇吓啲日本麻油


嘩...真係好大分別呀


價錢貴成倍幾呀...


一支日本麻油可以買到平時啲麻油兩支呀


蕭C奶有少少打退堂鼓


不過....諗吓諗吓...都係試一支啫


試吓係咪真係咁香咁正


豪一次啦...


買咗返去, 今晚要用麻油喎


一打開..巳經聞到好香好香的麻油味啊...


比蕭少爺聞吓...連少爺都...不禁讚不絕口


一分錢一分貨


係真的....



而家攪到蕭C奶又愛上咗日本麻油添


睇嚟....蕭少爺...


你都係要搵多幾個銀兩返嚟先得了..



 


我咪就左擇右擇


就擇咗呢支嚟試吓囉...


成28.9元一支呀...其實真係好貴..


不過真係好香好香麻油味..


醃啲食物真係香好多...




3 則留言:

  1. 咦?你又轉咗牆紙喎,好靚呀?
    [版主回覆04/03/2009 15:08:00]我見呢個可以見到孖鞭妹個樣呀嫲...咪轉咗佢囉...嘻嘻
    你無咩仲未轉啊...係咪未搵番你save咗係邊呢...

    回覆刪除
  2. 我屋企都係用呢隻麻油, 係香好多架....其實我係間中先用, 所以貴少少都ok...
    [版主回覆04/03/2009 19:59:00]係呀....咁即係我無買錯啦..yeah.
    最近真係超級 崇日啊....咩都係日本嘢.....

    回覆刪除
  3. 做少女"崇日",做師奶都要"崇日" ~~ " 超級崇日迷" 字 好多日本調味都好正~連我阿爸阿媽都鍾意左萬字醬油,不過佢地以為係台灣野......
    [版主回覆04/03/2009 20:00:00]呢期真係咩都係日本嘢....點算好啊.....
    日本嘢真係好到無得頂呀.....萬字醬油, 我都有啊...

    回覆刪除