關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年5月3日 星期日

老公第一次下廚

2009年5月2日(星期六)


 


唉.....第二日了


病到屎吓屎吓咁


周身無力, 咩都唔想做


一食完藥, 藥力又到


又要瞓覺了....


真係好憎病呀.....我真係好憎呀


上個月又係月頭病


真係唔知想點....攪咩啊....無人答到我


只係有啲朋友仔話可能較早前


為咗媽咪的事


而家可能個人鬆咗, 啲病就即刻發出嚟...


唔係啩....其實我覺得係壓力


有少少可能係因媽咪...


但係我覺得個元頭係....係我老闆囉...


唉...點都好, 都病鬼咗出嚟, 講咩都無用.


 


呢幾日病咗. 阿榮老公真係好細心


佢真係照顧得我好好


因為佢咁大個仔


都係第一次煲粥及煮飯


我都好驚喜..老公居然識得煲粥及煮飯


第一日, 佢就煲咗個排骨粉腸粥,


跟住今日呢, 早上我食埋淨咗少少的粥,


中午我話想食飯, 咁佢就買咗盒飯比我,


夜晚佢就親自煮了


有肉碎豆腐炒青瓜及蒸豆腐


青瓜嗰碟咸咗少少, 但係講真喎, 以第一次煮


又真係唔錯, 最緊要係熟囉....


至於個蒸豆腐, 雖然係清蒸, 但係老公都好用心


因為佢個買相的確唔錯, 蒸得都好滑添


所以話...人一到有困難時, 必定會發揮到佢的小宇宙的


一個一向唔識煮, 又未煮過餸的人,


當老婆真係唔舒服時,


佢都會盡能力去做到的....


 


睇吓....碟豆腐係咪排得好靚呢....仲咁有心機有蒜茸及豆豉



我自己都未試過咁樣煮呀....咁都比呢位美男廚房諗到, 抵讚!!



 


嘩...呢幾日我真係咩都無做過


淨係係到食完就瞓....


因為真係好攰, 無力


而且個喉嚨真係好辛苦


好想切咗佢出嚟呀....


因為好乾之餘, 仲攪到我講唔到嘢呀


呢幾日真係好彩有老公照顧我


除咗照顧我的飲食, 仲要做埋所有家頭細務


而且我有時辛苦到發忟憎


佢仲要受埋我啲脾氣添....


 


8 則留言:

  1. 其實...佢嘅第一次係俾左我...... 事發在十幾年前,一個月黑風高嘅晚上,係香港的某一個山上

    回覆刪除
  2. 等我用隻"眼"做下食評先~~ 蒜茸切得唔夠細...豆豉好似太多啦...唔...d豆腐都切得幾好,唔會爛晒~~個碟底o個d係咪豉油?(用豆豉就唔用豉油呢,而豆豉應該切爛先出味,我試過豆豉同蒜頭一齊切茸,加少少 辣 椒細粒(視呼自己喜歡可多可少,加少少會開胃點 ),之後就咁放上去一齊蒸,咁就會好有味啦) 呢一碟呢~仲咩又放豆腐入去炒......而青瓜就切得太大舊
    [版主回覆05/06/2009 08:52:00]你就真係唔夠我老公細心了, 我喉嚨痛仲點會加啲辣椒粒呢, 唔好玩啦...
    至於蒜茸同豆豉多定少, 都係視乎個人口味. 你有所不知, 我家最快用完的永遠都係蒜茸啦, 豆豉啦, 薑啦等等呢啲...因為我家少爺最愛食這些啊....所以我煮餸係會比一般的主婦落多好多.
    而且材料的大細舊, 都係嗰句啦, 個人口味及喜愛, 總之好食就得了, 而且你要記住蕭少爺唔係一位專業的煮飯人呀, 以佢咁的,我覺得好好嫁了, 我諗好過啲美女廚房囉....
    最重要係....不是菜的味道及外貌, 而係蕭少爺煮的時候, 所用的心及愛, 這點對我來說才是最有味道啊...(學吓嘢了.. )

    回覆刪除
  3. 真相係~~十幾年前o個次我地係一齊玩AYP

    回覆刪除
  4. 我都係咁,星期日病到九彩,無晒活動能力,又凍,又痛,又累,又食唔到野,原本我買了好多野食整,結果都係要老公照顧我~
    [版主回覆05/05/2009 19:22:00]咁大家一齊努力, 好好休息啦

    回覆刪除
  5. 現在,大家都要小心。今日,我都特登去鴻福堂買了感冒茶,當清熱氣或預防一下。
    [版主回覆05/05/2009 19:22:00]總之大家小心啦...

    回覆刪除
  6. 小心身體
    [版主回覆05/05/2009 19:22:00]ok/...努力康復當中.

    回覆刪除
  7. 病都病得心甜啦,快D好返,煮D靚送比老公食,獎獎他的體貼及溫柔吧!
    [版主回覆05/05/2009 19:21:00]需然係心甜, 但都心庝老公嫁, 因為佢又要返工, 又要照顧我, 仲要無覺好瞓..因為我成晚咳, 咳到佢都瞓得唔好啊...而且佢平時係一個點嘈都唔醒的人, 但係因為佢驚我成日都 '付被', 成晚都醒, 要幫我蓋被囉...
    我都怕會攪到老公病啊....

    回覆刪除
  8. 嘻,榮哥哥跟得你多都學到d野架,你們要take care 呀,jobe 呀,你要多做運動麻,請問你5月31日你們得閒嗎,我們中午有活動呀,遲些打俾你,約定你們先啦。
    [版主回覆05/05/2009 19:24:00]暫時31號無嘢做啊...有咩活動攪呀, bbq, 行山定係大食會呀....你打比阿榮啦, 因為我仲未好番,講唔到嘢呀....ok.

    回覆刪除