關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月17日 星期五

好評如潮

 



 


呢排蕭C奶忙於趕做


香蕉muffin....


要交差呀...


琴晚焗咗兩底香蕉muffin


及9個杯裝的香蕉muffin


因為之前係焗一杯杯的


又想玩吓焗盤喎...咪焗咗兩條香蕉cake比同事食囉...


杯裝的巳送了給gigi, mandy, shirley, 阿儀及阿慶等等


可以到以下看: 午茶時光編


http://hk.myblog.yahoo.com/jobechan0911/article?mid=6768&prev=6783&next=6767


而呢兩底呢.....就用嚟送埋比未食的同事啊....



早上起來....拍照的...蕭C奶平時要瞓到個鬧鐘叫都未必起身,


為咗自己的cake, 鬧鐘未叫就自動彈起身...


目的係知道未影相啊....哈哈..


 



個樣可能唔係靚仔...但係內裡係超級超級靚仔呀...


所以話呢....凡事都不要只看外表...最重要係內在啊....


 



切定一件件先.....因為蕭C奶要影相囉....


嘩....好得呀...好香呀...好靚啊....


真係自己讚自己....


 



睇吓入面....真係好靚嫁....


蕭C奶平時愛整, 不愛吃....但係呢個香蕉cake及muffin呀..


連蕭C奶自己都忍唔住唔食呀....嘻.



 


做一底底的, 蕭C奶就覺得一杯杯好食啲,


同埋再靚啲...所以大家整時可按自己喜歡


同埋, 如果要焗一底底的, 所焗時間比一杯杯的長,


要焗一個鐘頭以上, 到時你要自己睇火了.



香蕉muffin的做法:


http://hk.myblog.yahoo.com/jobechan0911/article?mid=6011


 



 


請咗同事食了


一致都獲好評....


都話好好味...唔夠喉呀....


仲話要再食...


仲話好食過出面添呀...嘻嘻


最緊要你哋食得開心


蕭C奶都整得放心啊


多謝各位賞面啊....


1 則留言:

  1. 嘩嘩, 流口水ing... 不過有排都唔食得... 睇下都好...
    [版主回覆07/18/2009 22:35:00]咁又係呀....忍吓啦.....
    好彩我一向都愛整cake, 但係又唔係好鐘意食, 唔係我一定屎梗呀.

    回覆刪除