關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月13日 星期一

日式冷麵+日式炭燒雞軟骨漢堡+灼菜心


2009年7月12日(星期日)


 


今日奶奶放假


約咗12點陪家姐睇樓啊...


睇完之後, 我哋就去咗大興到食個lunch先


然後傾吓講吓....天氣太熱,


我哋就坐車返老爺到


坐咗一陣間


我話要買餸, 跟住就返天水圍


老爺聽到就話要同我哋一去買喎...


呢個組合被蕭C奶形為


老爺壓住個新抱去街市買餸


嘻嘻....


返到天水圍屋企


我哋又開始追日劇 ---boss呀


睇咗兩集話咁快又到六點lu...


又要準備晚餐比蕭少爺啊...


下一張(熱鍵:c)


日式炭燒雞軟骨漢堡


大大件, 26元到有四大件, 係sogo到買嫁


見阿姐比我試食, 好好味, 只需要煎一陣就食得


咁方便梗係要買啦....



好得意嫁, 食落時內裡有好多雞軟骨, 好爽口啊..


下次見到都會再買... 



日式冷麵

天氣咁熱最好就係食啲凍凍哋的嘢....


所以又整冷麵食, 而且清清哋...



灼菜心


當然唔小得菜啦.....



 


最近蕭C奶好鬼忙呢....


不過最開心係....老闆放咗假,


可以靜靜哋做好手頭上的工作


聽日返工, 一定要專心咁做嘢呀....


下一張(熱鍵:c)


沒有留言:

張貼留言